[C#.NET] Forum gezocht

Pagina: 1
Acties:

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 13:56

SideShow

Administrator

Topicstarter
Hoi tweakers

Ik zoek eigenlijk een goed forum dat specifiek gericht is op c# programming (liefst .net).
Ik vind veel kleine forumkes met 1 tot 3 replies op een dag ofzo, dan weet je ook direct dat het niet veel wordt bezocht en je ook niet veel antwoorden moet verwachten.

Dus, iemand die mij de weg kan wijzen? (ja het ligt prolly aan mij omdat ik nog niet goed genoeg heb gezocht :/ ) Maar je vindt verdorie meer treffelijke forums in verband met mirc scripting dan met c#
|:(

Greets

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ehm, heb je dit forum al geprobeerd? Er zitten op dat forum meer dan genoeg mensen die verstand hebben van waar ze over praten. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• SideShow
  • Laatst online: 29-04 13:56

SideShow

Administrator

Topicstarter
ja dat is een goed idee, ik ga het erop wagen :*)

however, ik zou toch graag ook iets vinden dat druk bezocht wordt en "c# - only" is })

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik geef je weinig kans. Misschien dat je via MSDN ergens uitkomt waar je wat aan hebt?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Programming & Webscripting is natuurlijk altijd goed ;)

Voor specifieke vragen kan je je denk ik beter naar .net-fora dan naar C#-fora zoeken, want ook de problemen zijn met .NET vaak taalonafhankelijk :P Kijk dus eens naar sites als www.dotnet247.com of www.dotnetjunkies.com - en anders heb je natuurlijk altijd nog sites als www.codeguru.com en www.codeproject.com; die hebben ook beide vrij forse C#-secties.

HTH :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 22:49

curry684

left part of the evil twins

* curry684 agrees with Programming & Webscripting ;)

Programmeren gaat niet over enkel een taal of een platform beheersen, maar draait veel meer over algemeen begrip van het concept en de algoritmes. Lees ook de PHP en C++ topics hier eens, zelfs al snap je de talen wellicht niet je kunt zo veel leren van de inzichten en aanpakken die daarin tentoon komen. Wees een alleseter op programmeergebied, daar heb je het meeste aan ;)

Professionele website nodig?

• pjvandesande
  • Laatst online: 01-05 19:09

pjvandesande

GC.Collect(head);

Klik alleen de topics open met [C#] in de titel :+

Je hebt wel een hoop .NET fora's, maar verder heb je wat kleine C#-forums waar eigelijk maar eens in de maand word gepost:Maar verder heb je wel een bunch aan nieuwsgroepen.
Pagina: 1