Toon posts:

PX-716A wist geen bestanden op CD-RW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlang heb ik bij CMD-Allround een Plextor PX-716A besteld..
Al heel wat dvd's gebrand op 12 x, hartstikke fijne brander.
Ik heb alleen een probleem met het branden op Nashua CD-RW's.

Als ik met Nero een RW van Nashua leeggooit, voltooid hij het. Volgens selecteer ik bestanden en voeg ze toe en geef hem de opdracht om te branden. En dan krijg ik tot mijn grote verbazing de melding dat de geplaatste herschrijfbare schijf niet leeg is. Dan klik ik op 'Ja' zodat Nero de bestanden alsnog
(2e keer) wist. Dat voltooid hij weer, gaat controleren of de schijf leeg is en klaar is om te branden. En krijg ik weer de melding dat de schijf niet leeg is. Zo kan ik natuurlijk dagen blijven doorgaan totdat m'n cd ervan uit elkaar valt.
Daarna heb ik de Firmware geupdate naar '1.04 Updated' met de hoop dat het probleem verholpen zou zijn, maar dat mocht niet baten.

Heeft iemand anders dit zelfde probleem of is het gewoon zo dat Plextor geen RW's van Nashua lust?

Overige Hardware: (wat volgens mij niet interessant is maar goed)
- A64 3500+
- MSI K8N Neo2
- 2 x 512 mb Corsair XL 2225
- Antec TruePower 480 Watt
- 2 x WD 120 Gb Sata Raid Edition in Raid 0

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 23:14 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oi, Overige Hardware is geen dumpbak :o

DVD's zijn Opslagmedia, he...

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

• DaVincy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01-2019
hoelang duurde het voordat je die brander kreeg nadat je m besteld had? ik heb vorige week de NEC besteld, maar krijg helemaal geen reactie van ze (geld al wel overgemaakt) :(

Verwijderd

Topicstarter
DaVincy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:38:
hoelang duurde het voordat je die brander kreeg nadat je m besteld had? ik heb vorige week de NEC besteld, maar krijg helemaal geen reactie van ze (geld al wel overgemaakt) :(
Ik heb hem op een dinsdag avond besteld, en gelijk geld overgemaakt.
Donderdag had ik hem thuis... Anders even opbellen he, altijd sneller dan mailen.

@ dion_b:
Sorry kerel ;) Heb er over geen gekeken.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Anders ga ik met RW's frisbie'en ;)