Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

sms dienst 2010

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:36
Ik krijg sinds een week smsjes via nummer (smsdienst?) 2010.
Ik heb het vermoeden dat het een 1 of andere smsdienst is maar er is nergens iets over terug te vinden.
Bij de smsjes staat ook geen naam dus zijn ook niet persoonlijk volgens mij.
Het leuke is ik heb mij nog nooit ergens bij aangemeld zover ik weet.

Kent iemand die dienst en hoe ik mij daar af kan melden,

Edit: gezocht via Google, sms.pagina.nl (op de url's afmelden smsdiensten) GoT search.

[ Voor 25% gewijzigd door Ad de Jong op 20-03-2005 23:05 ]

Mijn profiel op Discogs

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Als ik jou was zou ik google proberen, of anders even op de website van Orange kijken.

Orange heeft een gigantische lijst aan zulk soort diensten, en de codes benodigd om je erbij af te melden. Ik weet niet of andere providers dit ook op hun website hebben, misschien loont het om er even naar op zoek te gaan :)

succes :)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Ad de Jong
Heb ik gedaan, inderdaad enorme lijsten maar die beginnen met 2020.

Mijn profiel op Discogs

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 20:46
Wat is de content?

• Ad de Jong
De inhoud bedoel je......Heb je net zoveel zin als ik om stout te smsen, ik wacht op je smsjes.....
:P Er zijn vervelendere smsjes om te krijgen, maar toch........zet er dan een naam bij |:( :P

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Dan heb je ooit ergens naar gesmst en vergeten SEX OFF ofzo terug te sturen :P :+

• Ad de Jong
Had ik het maar gedaan, dan had ik het nog wel geweten :/

Mijn profiel op Discogs

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Bel je telco prov. op.. moeten ze daar bij de klantenservice toch wel weten?

Koffie!!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:54

gws24

Thinking is hard!

als je hier kijkt zie je verschillende links naar afmeldcodes. Helaas beginnen die inderdaad allemaal pas bij 2020. Er staat verder wel bij voor elke aanbieder wat je er (misschien) tegen kan doen:
Via de aanbieder:
Bijna iedere aanbieder doet wel iets tegen deze SMS’jes, bekijk hieronder hoe u zich via uw aanbieder kunt afmelden.

Telfort
1). Vul het SPAM formulier in op: http://www.telfort.nl/prive/klantenservice/smsdiensten/
Telfort zal het SMS nummer voor uw GSM nummer dan blokkeren
2). Bel de klantenservice en maak melding van SMS SPAM.
Telfort zal het SMS nummer voor uw GSM nummer dan blokkeren
3). De laatste mogelijkheid is om een SMS bericht te sturen met het woord "STOP" naar de verkorte code 255.
Deze optie stopt alle commerciële sms-berichten dus ook de eventueel gewenste berichten. Nadeel van deze methode is dat een abonnement door blijft lopen en dat als het ware alleen 'de brievenbus dichtgetimmerd' wordt.

KPN Mobiel en HI
1). Zoek volgens de algemene manier een afmeld code voor de commerciële smsjes, of bel de klantenservice voor SMS afmeld codes.
2). Om alle ongewenste commerciële SMS-berichten stop te zetten stuur je een
normaal SMS-bericht naar het verkorte nummer 255 (staat voor 'ALL') met een
van de volgende woorden: Stop, Uit, Block, Off, Nee

Als u commerciele SMS-berichten weer wilt ontvangen stuurt u een normaal
SMS-bericht naar het verkorte nummer 255 (staat voor 'ALL') met een van de
volgende woorden: Start, Aan, Unblock, On, Ja

Orange
Zoek via: http://www.orange.nl/orange/vragen/services.php de afmeld code op, en meld u af voor de SMS dienst.

T-Mobile
Zoek via: http://data.www.t-mobile.nl/sms-afmelden/sms-afmelden.asp de afmeld code op, en meld u af voor de SMS dienst.

Vodafone
1). Op: http://www2.vodafone.nl/s...wenstesmsPopup.asp?bhcp=1 kunt u aanbieders opzoeken en hiervoor SMS codes opvragen.
2). U kunt als abonnee zelf een SMS blokkade plaatsen. Hier heb je wel een blokkeringcode voor nodig. Bel de Vodafone Klantenservice, 1200, om deze code op te vragen.

Blokkeren van alle inkomende SMS berichten:
- Bel *35*blokkeringscode*16# om de blokkade te plaatsen
- Bel #35*blokkeringscode*16# om de blokkade op te verwijderen

Blokkeren van alle uitgaande SMS berichten:
- Bel *33*blokkeringscode*16# om de blokkade te plaatsen
- Bel #33*blokkeringscode*16# om de blokkade op te verwijderen

Tele2mobiel
Tele2mobiel verwijst naar websites met afmeld codes.
Websites met afmeld codes zijn te vinden bovenaan deze pagina (bij algemeen).

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Ad de Jong
Update:
Vodafone gebeld en die kunnen op het moment ook niets.
Het is volgens hun een gratis dienst zolang ik maar niet terug sms, ze kennen 2010 ook helemaal niet :(
Advies van Vodafone..... gewoon afwachten en die smsjes maar ff voor lief nemen, ze verwachten dat het binnen een paar weken vanzelf minder wordt en ophoudt.

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Op de 1 of andere manier moeten ze toch aan je nummer gekomen zijn. En het versturen van zo'n sms kost de verzender natuurlijk ook geld, terwijl ze liever iets willen verdienen. Dus controleer goed of het echt niet van je beltegoed af gaat.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 08:12 ]

Verwijderd

Ik krijg ook sms-jes met daarin reclamen van Waardeer nu uw abbenement op ! (terwijl ik lekker met prepaid loop ;) ), en idd niet op reageren krijg je ze vanzelf ook niet meer.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Site van de consumentenbond schijnt hier ook veel over te vinden te zijn :)

(gelukkig zelf nog nooit last van gehad)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Net 1 gekregen van 2010, klote is dat...

De text:
Lekker he, dat de lente er weer is? Ze zeggen dat mannen dan botergeil en voor bijna alles in zijn. is dat een fabeltje? waar ben jij voor in? sms naar 6010
:( |:(

• Ad de Jong
Sinds een week geen meer gehad gelukkig.
(als ze nu echt waren :P )

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Ik heb geen last van sms-jes van 2010 maar wel van 2020. Het leek me een beetje nutteloos om er een nieuw topic voor te starten.

Ik kreeg zojuist de volgende sms-jes:

"jij hebt nog geen antwoord gegeven.
Zo direct zul jij de vraag nogmaals ontvangen.
Afmeld en SMS sneeuw uit naar 2020"
afzender 2020

en deze:

"1. Waar is de nieuwe costa serie opgenomen?
SMS sneeuw A voor Turkije, sneeuw B voor Griekenland, sneeuw C voor Italie naar 2020"
afzender 2020

Ik heb me nog nooit ergens voor aangemeld. Bovendien heb ik mijn telefoon pas een week (en mijn huidige telefoonnummer ook). Heb vodafone gelijk gebeld en die beweerden dat de sms-jes van dit bedrijf afkomstig waren --> golden-bytes.com. Heb die gasten gelijk gemaild, maar nog geen reactie gehad. Zijn er meer mensen die deze sms-jes krijgen?

off topic:
toen ik de vodafone helpdesk belde en zei dat ik die sms-jes niet op de factuur wenste te zien, dacht dat arme meisje dat ik boos was. Haar stem sloeg helemaal over.... Ik nog proberen duidelijk te maken dat ik niet boos was. Maar goed...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 21:53 . Reden: verduidelijking ]

Verwijderd

Mijn probleem is opgelost. Het bleek dat mijn nummer sinds 2003 in het klantenbestand van het sms-bedrijf stond. Aangezien ik pas sinds vorige week mijn telefoonnummer heb, is het blijkbaar een fout van vodafone. Zij betalen dan ook de kosten!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 16:55:
Mijn probleem is opgelost. Het bleek dat mijn nummer sinds 2003 in het klantenbestand van het sms-bedrijf stond. Aangezien ik pas sinds vorige week mijn telefoonnummer heb, is het blijkbaar een fout van vodafone. Zij betalen dan ook de kosten!
Lang leve nummerportabiliteit :)

• Ad de Jong
Vandaag ontvangen
quote:
Een van onze klanten stuurde u een ongewenste sms via nr.2010.Onze excuses. De gemaakte kosten zullen via uw operator gecrediteerd worden.Netsize 010-4378788.

Probleem dus vanzelf opgelost :)

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1