Act of war code.

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:22
Ik heb afgelopen vrijdag Act of war gekocht. Heel leuk spel maar ik wilde een map van de officiele site afhalen...Daar heb je een code voor nodig, maar ik weet niet welke. Ik heb nl alle codes die op de cd,boekje en hoes ingevuld maar geen van allen werken.

Heeft iemand hier een oplossing voor

*edit* Hier de goede site >bonus materials

[ Voor 25% gewijzigd door FDMK op 20-03-2005 21:55 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 21:43
niets meer :)

[ Voor 79% gewijzigd door harry64 op 20-03-2005 21:57 ]

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 19:17

bonzz.netninja

Niente baffi

dan heb je misschien last van spyware/adware/watvoorware ook harry, hier doet de link het gewoon

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
pas ff je linkt aan, http:// staat dubbel

misschien even de makers van de site mailen? misschien moet je er ff appart voor registreren oid?

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• FDMK
bonzz.netninja schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:55:
dan heb je misschien last van spyware/adware/watvoorware ook harry, hier doet de link het gewoon
de link was eerst fout een keertje teveel Http:// |:(

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als ik de website zo zie kan je die map alleen downloaden als je het spel via pre-order hebt gekocht:
Enter the key code that you received when you pre-ordered your game.
(Washington map neem ik aan)

• harry64
bonzz.netninja schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:55:
Heb nergens last van, niet zo snel conclusies trekken aub. Zoals je kunt zien was zijn link in de startpost niet goed en is deze inmiddels verbeterd.

Dit vond ik op de site:

Enter the key code that you received when you pre-ordered your game. (Please note, if you ordered your game online, your key code will ship with the game)

Heb je het spel hier in de winkel gehaald of via pre-order?

• FDMK
harry64 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:57:
[...]

Heb nergens last van, niet zo snel conclusies trekken aub. Zoals je kunt zien was zijn link in de startpost niet goed en is deze inmiddels verbeterd.

Dit vond ik op de site:

Enter the key code that you received when you pre-ordered your game. (Please note, if you ordered your game online, your key code will ship with the game)

Heb je het spel hier in de winkel gehaald of via pre-order?
Ik heb m in de winkel gehaald..geloof me ik heb elke mogelijke code ingevuld :| t lijkt erop of ze die site niet meer is bijgewerkt sinds de release

[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 20-03-2005 22:01 ]

• harry64
Je zou de supportlijn van de ontwikkelaar morgen even kunnen bellen, of de map via een alternatieve manier kunnen downloaden. (alhoewel ik niet weet of dat wel mag)

• FDMK
dat zou ik wel heel on klantvriendelijk vinden als dat het geval is.Dan word in dit geval de consument die in de winkel zijn spel koopt benadeeld.

...dan waag ik morgen wel even een belletje. En post ik de uitkomst

[ Voor 22% gewijzigd door FDMK op 20-03-2005 22:14 ]

Verwijderd

Dit lijkt me een duidelijk zaak. Je krijgt alleen het extraatje als je het spel van te voren besteld hebt. Het wil wel eens voorkomen dat over één of twee maanden later een ingame extraatje voor iedereen beschikbaar wordt. Zo niet, dan is het helaas.

Omdat je dit met een beetje lezen ook zelf had kunnen ontdekken, doe ik het topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.