Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
[ Voor 79% gewijzigd door harry64 op 20-03-2005 21:57 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
misschien even de makers van de site mailen? misschien moet je er ff appart voor registreren oid?
doet niet aan icons, usertitels of signatures
de link was eerst fout een keertje teveel Http://bonzz.netninja schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:55:
dan heb je misschien last van spyware/adware/watvoorware ook harry, hier doet de link het gewoon
(Washington map neem ik aan)Enter the key code that you received when you pre-ordered your game.
Heb nergens last van, niet zo snel conclusies trekken aub. Zoals je kunt zien was zijn link in de startpost niet goed en is deze inmiddels verbeterd.bonzz.netninja schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:55:
dan heb je misschien last van spyware/adware/watvoorware ook harry, hier doet de link het gewoon
Dit vond ik op de site:
Enter the key code that you received when you pre-ordered your game. (Please note, if you ordered your game online, your key code will ship with the game)
Heb je het spel hier in de winkel gehaald of via pre-order?
Ik heb m in de winkel gehaald..geloof me ik heb elke mogelijke code ingevuldharry64 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:57:
[...]
Heb nergens last van, niet zo snel conclusies trekken aub. Zoals je kunt zien was zijn link in de startpost niet goed en is deze inmiddels verbeterd.
Dit vond ik op de site:
Enter the key code that you received when you pre-ordered your game. (Please note, if you ordered your game online, your key code will ship with the game)
Heb je het spel hier in de winkel gehaald of via pre-order?
[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 20-03-2005 22:01 ]
...dan waag ik morgen wel even een belletje. En post ik de uitkomst
[ Voor 22% gewijzigd door FDMK op 20-03-2005 22:14 ]
Verwijderd
Omdat je dit met een beetje lezen ook zelf had kunnen ontdekken, doe ik het topic dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()