Hierbij wil ik ff reageren op een PM die ik van hem kreeg (eigenlijk wou ik het via de mail/een reply functie doen, maar dat was niet voor handen) betreffende dit:
Dank voor uw aandacht,
Ik wil u hierbij op wijzen dat mijn post wel degelijk relevantie had, betreffende de shuffle mod die een paar posts terug was gepost. Daar werd een Shuffle in een abercrombie muts genaaid, om vervolgens met muziek over straat te lopen. De zin "Ik heb het licht gezien: ik ga een Abercrombie muts kopen :P" was daar dan ook op gericht.Hoi Vinge,
Je laatst geplaatste bericht in het APL iPod topic ([ iPod]iPod shuffle*) was totaal niet relevant.
Ik heb ook even je post historie doorgenomen en ook daar vind ik niet veel relevante berichten terug.
Binnen APL proberen we echter wat strenger te zijn dan in andere fora, omdat we het niveau willen bewaken.
Ik wil je vragen of je in vervolg (zeker in APL) wilt zorgen dat je berichten wel relevant zijn of iets toevoegen, anders zal ik met andere moderators over verdere acties gaan overleggen.
Ook wil ik vragen of je in vervolg in alle andere fora ook meer waarde in je posts wilt stoppen, ofwel werkelijk iets wilt toevoegen aan de topics.
Groet,
MacWolf
Dank voor uw aandacht,