Toon posts:

[APL] macwolf

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij wil ik ff reageren op een PM die ik van hem kreeg (eigenlijk wou ik het via de mail/een reply functie doen, maar dat was niet voor handen) betreffende dit:
Hoi Vinge,

Je laatst geplaatste bericht in het APL iPod topic ([ iPod]iPod shuffle*) was totaal niet relevant.

Ik heb ook even je post historie doorgenomen en ook daar vind ik niet veel relevante berichten terug.

Binnen APL proberen we echter wat strenger te zijn dan in andere fora, omdat we het niveau willen bewaken.

Ik wil je vragen of je in vervolg (zeker in APL) wilt zorgen dat je berichten wel relevant zijn of iets toevoegen, anders zal ik met andere moderators over verdere acties gaan overleggen.

Ook wil ik vragen of je in vervolg in alle andere fora ook meer waarde in je posts wilt stoppen, ofwel werkelijk iets wilt toevoegen aan de topics.

Groet,
MacWolf
Ik wil u hierbij op wijzen dat mijn post wel degelijk relevantie had, betreffende de shuffle mod die een paar posts terug was gepost. Daar werd een Shuffle in een abercrombie muts genaaid, om vervolgens met muziek over straat te lopen. De zin "Ik heb het licht gezien: ik ga een Abercrombie muts kopen :P" was daar dan ook op gericht.

Dank voor uw aandacht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mjah, naast dat je in dit geval gewoon MacWolf moet mailen, ben ik het eigenlijk met MacWolf eens. De post voegt niets toe aan het topic. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ook voor dit soort zaken geldt nog steeds: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als jij op dit moment geen mail voorhanden hebt, waarom niet even wachten totdat je het wel tot je beschikking hebt ?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je kunt dit soort dingetjes het best even onderling regelen via mail :)

gewoon even mailtje sturen naar macwof at tweakers.net :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Mail graag even met de moderator, Lieve Adjes is hier niet voor bedoeld :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

MacWolf mailen gaat beter, echt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!