Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een mp3 speler met fatsoenlijke radio

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• 3JL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo mensen!

Ik ben op zoek naar een mp3 speler met een fatsoenlijke radio. Ik heb namelijk begrepen dat dit bij veel spelers niet altijd het geval is. Welke moet ik hebben?

Thanks!
Jasper

Verwijderd

Euh; ik heb zelf een Gmini 400, een uitermate perfect apparaat. Maar ik zou eigenlijk een budget van jou willen zien, andere eisen ed. Dan kunnen we je beter helpen. :)

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 17:25
Zelf ben ik uiterst tevreden over de radiofunctie/ontvangst van de Packard Bell Audiokey FM. Maar het ligt natuurlijk volledig aan je budget.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je nou eerst voor jezelf ns vaststelt wat je prioriteiten zijn..
-Wil je flash of hdd?
-Duurder merk, goedkoop merk?
-Wat voor functies moet de speler nog meer hebben?

Om je toch maar ff op weg te helpen, kijk ns naar de spelers van iRiver.

Verwijderd

iriver h10!!! :p
ik denk dat dit geldt voor alle irivers ..

edit: dat zij rod ook al

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 21:11 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
iRivers gebruiken vaak de koptelefoon/oordopjes als radio 'antenne' waardoor een sterker signaal wordt ontvangen waardoor je uiteindelijk minder ruis+meer zenders zou moeten kunnen ontvangen. Als iemand dit kan bevestigen, graag :)

[ Voor 13% gewijzigd door Yokozuna op 21-03-2005 00:13 ]

Verwijderd

Iedere radio mp3 speler gebruikt de kabels van de oortjes als antenne. Nogal logisch

Ik heb zelf CM TECH CA F300, met radio en 512 Mb geheugen.

Itt tot wat ik al gelezen heb is de radio ontvangst meer dan behoorlijk (behalve uiteraard in auto, trein en zo) maar gewoon in stad of op weg naar je les is het goed te doen. (altijd wel relax dat als je batterij zo goed als leeg is je nog effe een half uurtje radio kunt luisteren)

hier twee fragmentjes die ik opnam van de radio, niet ideaal want kwas aan het wandelen en zo, maar kvind het toch redelijk (om gewoon als radio te dienen)

hier de samples: http://www.student.kuleuven.ac.be/~m0218729/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 12:39 ]

• 3JL
Dag dames en heren!

Bedankt voor jullie reacties!

Het gaat om een kado voor men pa! Hij moet iedere dag van Den Bosch naar Rotterdam met de trein! En het is de bedoeling dat de radio het ook dan doet! (Kan een iRiver dit?)

We hebben een budget van ca e200 (maar als jullie iets duurders maar duidelijk beters weten is dat prima). Verder geen voorkeur voor Flash of HD. Het moet alleen wel makkelijk als datastation kunnen worden gebruikt! (Dus eigenlijk het liefst met geintegreerd stekkertje, of iig de mogelijkheid om zo'n heel klein stekkertje aan te sluiten!)

Thanks!

Verwijderd

Wat doe je hier dan nog, ga met dat budget naar de winkel en koop het duurste wat er ligt???

Met een budget van 200€ koop je zeker één van de beste flash mp3 spelers die er zijn.

200€ is trouwens nogal ridicuul veel voor uit te geven aan een klein flash mp3 spelertje.

Ik zelf heb voor de mijne (nieuw, in gesloten verpakking) 78€ betaald (en beetje geluk gehad op ebay ;), wel gekocht bij officiele winkel).

En ivm met die radio in de trein, ik moet je teleurstellen maar er gaat nauwelijks één mp3 speler zijn die dat deftig gaat kunnen. de primaire funcite van een mp3 speler is namelijk mp3's luisteren, als je pa alleen de radio wilt, koop dan een draagbare radio tuner en het is opgelost (en een usb stickje als hem nog opslag wil ook). Radio op mp3 speler is om even te kunnen afwisselen met je gewone muziek en alleen te gebruiken buiten of in gebuowen, maar niet in de trein en meestal ook niet in de wagen

En als hij niet aan sport wil doen met dat ding, of bruuske bewegingen, en radio achteraf gezien toch niet zo nodig is, schaf dan een ipod mini 4 G aan: 209€, 4gig opslagruimte, duidelijk en groot scherm.

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 16:10

cky

ik heb een nokia 6230 met fm en dit gaat prima in de trein, neem aan dat er in een mp3 speler een nog betere tuner zit.

• 3JL
Het gaat, heb ik begrepen, om de antenne.
Maar iRiver is dus de enige die de oordopjes als antenne gebruikt?

Thanks.
Jasper

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Hier heb je een hele rij van 125 tot 225 euro met radio.
klik!

• RoD
  • Niet online

RoD

jasperlevink schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:02:
Het gaat, heb ik begrepen, om de antenne.
Maar iRiver is dus de enige die de oordopjes als antenne gebruikt?

Thanks.
Jasper
Nee, dit doen ze vrijwel allemaal

Verwijderd

ik vind het een btje onduidelijk; wil je een paar liedjes af kunnen spelen (flash), of wil je een grote collectie muziek in je zak hebben (HD)??

edit: misschien is de iriver-899 (kost 165 euro bij mp3man, endan heb je een complete speler) / 799 serie een idee??

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 22:17 ]

• el flaco
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 11:03
Yokozuna schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:12:
iRivers gebruiken vaak de koptelefoon/oordopjes als radio 'antenne' waardoor een sterker signaal wordt ontvangen waardoor je uiteindelijk minder ruis+meer zenders zou moeten kunnen ontvangen. Als iemand dit kan bevestigen, graag :)
Weet iemand hier meer van? Betekent dit als je een betere hoofdtelefoon heb aangesloten (is m.i. vaak zeer aan te raden) je dus geen radio hebt en voor welke modellen van iRiver geldt dit?

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, dit is niet zo. Je hoeft niet persé de oordopjes te gebruiken die iRiver meelevert. En zoals ik een aantal maanden geleden al gepost heb in dit topic: dit doen vrijwel alle mp3spelers met radio.

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
Ik zou voor een Audiokey FM van Packard Bell gaan. Je hebt geen snoer nodig om aan te sluiten en je hebt een goede radio. Zo'n flashplayer is ook lekker klein in vergelijking met een iRiver bijvoorbeeld. Mijn vader heeft em ook (voor in de trein) en is er zeer tevreden mee. En ze zijn ook een stuk goedkoper ;-).

Deze is mooi:
http://www.packardbell.nl/products/node1712.asp

En voor iets meer geld heb je dit:
http://www.packardbell.nl/products/node1718.asp

[ Voor 31% gewijzigd door The One Pizza op 14-12-2005 14:02 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

The One Pizza schreef op woensdag 14 december 2005 @ 13:59:
Ik zou voor een Audiokey FM van Packard Bell gaan.
Packard Bell? :X Dat lijkt mij absoluut niet aan te raden. PB maakt echt baggerspul.
Je hebt geen snoer nodig om aan te sluiten en je hebt een goede radio. Zo'n flashplayer is ook lekker klein in vergelijking met een iRiver bijvoorbeeld. Mijn vader heeft em ook (voor in de trein) en is er zeer tevreden mee. En ze zijn ook een stuk goedkoper ;-).
Hoe bedoel je zon flash speler is lekker klein in vergelijking met een iRiver? iRiver heeft ontzettend kleine mp3spelers op de markt, die zijn volgens mij ook nog kleiner dan die van PB. Bij iRiver heb je ook geen snoer nodig om radio te krijgen, hij gebruikt alleen de oordopjes als antenne, en die heb je sowieso nodig.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Dit topic had eigenlijk al in maart op slot gekund aangezien de topicstrater absoluut geen inzet toonde. Daar hoeft dus ook nu niet op gereageerd te worden.

Om terug te komen op de antennes: In het snoertje van hoofdtelefoons en oordopjes zitten al een aantal draadjes en die kunnen dus heel goed ook gebruikt worden om frequenties uit de lucht op te vangen. Daar gebruikt iRiver dus geen afzonderlijk draadje voor en daar zijn ze ook niet de enige is...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.