Toon posts:

Ephpod in combinatie met Ipod mini

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ben sinds een week in het beziet van een Ipod mini, de nieuwste(4gig).
Ik heb Itunes erbij gekregen en vind dat Ephpod eigenlijk makkelijker werkt.
Alleen is het met Itunes zo dat hij opstart en je dan ook verbinding hebt met je Ipod om mp3 erop te zetten, je moet hem naderhand weer in Itunes ontkoppelen. Nu kan ik die Koppen/Ontkoppelfunctie in Ephpod niet echt vinden. Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat, of is het noodzakelijk om Itunes hiervoor erbij te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan je signature en posts te zien draai je een OS in de richting van windows; wanneer je je iPod verbindt met je PC komt er rechtsonderin je taakbalk tussen je irritante windowsupdatemelding, status van je nic, e.d. een icoontje te staan 'hardware veilig verwijderen'. Dit aanklikkend kun je zodoende je hardware veilig verwijderen zonder tussenkomst van iTunes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:50:
Aan je signature en posts te zien draai je een OS in de richting van windows; wanneer je je iPod verbindt met je PC komt er rechtsonderin je taakbalk tussen je irritante windowsupdatemelding, status van je nic, e.d. een icoontje te staan 'hardware veilig verwijderen'. Dit aanklikkend kun je zodoende je hardware veilig verwijderen zonder tussenkomst van iTunes :Y)
Ja, klopt, Windows. Ok dat ontkoppelen zal best zo zijn. Maar om mp3 erop te zetten/verwijderen, moet je toch eerst een verbinding hebben met je Ipod? Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu zo even snel naar EphPod kijk, vraagt het programma bij de eerste keer opstarten voor de standaard sync functies en welke schijf je iPod is, na het uitlezen van de database zie ik gewoon direct alle albums staan, ergo; het koppelen doet het programma.

Daarna een paar liedjes verplaatsen, bij het afsluiten van het programma wordt er gevraagd of je de veranderingen wil opslaan, bij ja klikken zal dit dan ook gebeuren en vervolgens kun je gewoon via die ontkoppelfunctie in je taakbar je iPod loskoppelen. Dus om het kort samen te vatten synced EphPod met je iPod, maar loskoppelen moet je kennelijk doen buiten EphPod om, nadat je het programma hebt afgesloten. Beantwoord dit je vraag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:04:
Als ik nu zo even snel naar EphPod kijk, vraagt het programma bij de eerste keer opstarten voor de standaard sync functies en welke schijf je iPod is, na het uitlezen van de database zie ik gewoon direct alle albums staan, ergo; het koppelen doet het programma.

Daarna een paar liedjes verplaatsen, bij het afsluiten van het programma wordt er gevraagd of je de veranderingen wil opslaan, bij ja klikken zal dit dan ook gebeuren en vervolgens kun je gewoon via die ontkoppelfunctie in je taakbar je iPod loskoppelen. Dus om het kort samen te vatten synced EphPod met je iPod, maar loskoppelen moet je kennelijk doen buiten EphPod om, nadat je het programma hebt afgesloten. Beantwoord dit je vraag? :P
Ja, voor een groot gedeelte wel ja, bedankt. Maar als ik nu EphPod opstart vraagt hij idd naar de schijf welke mijn Ipod is, maar kijk ik in die lijst, dan zie ik mijn Ipod niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet je PC de iPod wel onder schijfbeheer? En krijg je inderdaad het loskoppelicoontje te zien, want als heel je iPod niet wordt herkend dan zijn we natuurlijk weer wat verder van huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:20:
Ziet je PC de iPod wel onder schijfbeheer? En krijg je inderdaad het loskoppelicoontje te zien, want als heel je iPod niet wordt herkend dan zijn we natuurlijk weer wat verder van huis :P
Het werkt nu wel zoals je aangaf. Moest in Itunes klaarblijkelijk aangeven dat die niet direkt meer moest opstarten.Hartelijk dank voor je hulp.
Pagina: 1