Toon posts:

[SQL server 2000]Enterprise manager doet het niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello beste mensen,
Ik ben bezig met het installeren van MSSQLServer 2000.
Ik ben een nieuwe user, dus daarom heb ik alle documentatie van installatie gelezen.
Er staat dat enterprise manager standaard met MSSQL geinstalleerd zou worden, ik heb MSSQL geinstalleerd, maar zie nergen een icon of zo van enterprise manager.
Ik heb het zelfs opnieuw geinstalleerd, maar niets!!!!!

Weet iemand hoe ik enterprise manager kan gebruiken of apart installeren?

alvast bedankt

Jade

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Je vraag is dus eigenlijk hoe je een programma installeert? Wat heeft dat met P&W te maken? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al geinstalleerd, maar zoals je gelezen hebt, kan ik de enterprise manager niet vinden !!! dat is de vraag!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je MSSQL2000 geïnstalleerd? Of MSDE? Want bij die laatste zit geen Enterprise Manager. En het verschil zou je moeten weten, immers als je MSSQL2000 hebt aangeschaft ben je centen kwijt en bij MSDE niet :P

Verder kun je bij de installatie van MSSQL2000 gewoon kiezen of 'ie de enterprise manager moet installeren en dan komt 'ie dus gewoon te staan in Start -> Programma's -> Microsoft SQL Server

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 20-03-2005 19:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is het want ik heb MSDE2000A.exe gedownload van microsoft. maar daar staat wel dat enterprise manager standaard met deze geinstalleerd zou worden!!
Maar je zegt dus dat ik alleen MSSQL kan installeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:15:
Ja dat is het want ik heb MSDE2000A.exe gedownload van microsoft. maar daar staat wel dat enterprise manager standaard met deze geinstalleerd zou worden!!
Maar je zegt dus dat ik alleen MSSQL kan installeren?
Enterprise manager zit bij mijn weten niet bij MSDE.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelosd!
Ik heb SQL Server Web Data Administrator geinstalleerd hier mee kan je ook je databases beheren.

Danke voor replies

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 09:43

Jaspertje

Max & Milo.. lief

je kan het ook via je commandline doen.. ff osql type:

C:\osql -?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 08:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Mooi dat het opgelost is, maar de volgende keer kun je beter even de FAQ doornemen van Programming & Webscripting. Dit probleem heeft helemaal niks met programmeren te maken.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.