Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spytech spyagent maakt geen screenshots bij limited account?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mede tweakers.
Een klein probleem. Ik gebruik spytech spyagent 5.10 en ben een raar probleem tegengekomen. Spytech wil namelijk geen screenshots maken bij een limited account. Als ik hetzelfde account adminstraitor rechten toeken doet alles hoet het hoort.
Ik heb de "software guide" en Internet etc al gekeken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je onder een normale account wel schrijfrechten naar de directory waar deze applicatie zijn screenshots opslaat?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben de admin van de PC en heb daarop 3 accounts aangemaakt met limited rechten. Directory waar geschreven moet worden zit op een openbaar schijf dus ik ga vanuit dat de scrijfrechten er wel zijn ... hoe controleer ik dat voor zekerheid?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Hmm. Als je de admin bent zou ik dus even gaan bijlezen want (NTFS) rechten behoren toch wel tot de basics ;)

Maar in de Howto's en FAQ van Windows Operating Systems staat hier een hele uitleg over :)

Check evt. ook filemon en regmon van Sysinternals even om te zien waar het spaak loopt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:14:
offtopic:
Hmm. Als je de admin bent zou ik dus even gaan bijlezen want (NTFS) rechten behoren toch wel tot de basics ;)

Maar in de Howto's en FAQ van Windows Operating Systems staat hier een hele uitleg over :)

Check evt. ook filemon en regmon van Sysinternals even om te zien waar het spaak loopt.
bedankt voor je reaktie F_J_K_. met admin bedoelde ik admin van mijn PC's :-). Anyways ik heb de Faq's inderdaad gelezen. en begreep dat je per folder toegang moet verlenen. Echter is er wel een simpele oplossing.

Opzick voldoet de windows limited account aan mijn wensen. enige nadeel daarbij is dat je bij limited account nog wel met Ctrl+ALT+DEL bij windows task manager kan komen. Ik wil dit voorkomen. Ik had dat vorige jaar wel voor elkaar gekregen met een tweak proggie maar weet niet meer welke het was!!.
Ik zou dus dankbaar zijn als iemand in het kort een aanwijzing daarover kan geven hoe dit op te lossen is. En ja ik heb wel gesurft op net en ook de Faq's gelezen. maar kom er ff niet op.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:06:
[...]

Opzick voldoet de windows limited account aan mijn wensen. enige nadeel daarbij is dat je bij limited account nog wel met Ctrl+ALT+DEL bij windows task manager kan komen. Ik wil dit voorkomen. Ik had dat vorige jaar wel voor elkaar gekregen met een tweak proggie maar weet niet meer welke het was!!.
Ik zou dus dankbaar zijn als iemand in het kort een aanwijzing daarover kan geven hoe dit op te lossen is. En ja ik heb wel gesurft op net en ook de Faq's gelezen. maar kom er ff niet op.
TweakUI; maar wat heeft deze vraag te maken met dit topic :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Beste,

Zelf gebruik ik ook Spytech Spyagent maar sinds ik Windows 10 geïnstalleerde heb ik problemen. Elke keer als er een update is van Windows10 wordt de Spytach Spyagent uitgeschakeld en is er geen registratie meer. Ik los dit voorlopig op met telkens een systheemherstel uit te voeren maar dit is maar een tijdelijke oplossing.Het is een officiële aangekochte versie. Hoe kan ik dat oplossen?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 08:03 ]

Pagina: 1

Let op:
[html][norml][/norml][/html]