Toon posts:

Voodoo 3 3000 & een cooler....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb m'n V3 3000 wat opgefokt, maar ik wil er een cooler op zetten, maar ik krijg dat verdomde ding nie vast....

Iemand een idee?

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:11
wat voor koeler wil je erop douwen dan???? 'k heb een v3 2000 met een koelertje op de heatsink geschroeft (niet te diep uiteraard) past niet helemaal oke, maar blaast prima en koelt ook prima!!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
In alle vier de hoekjes sec. lijm, en dan in het midden een druppeltje cool pasta !
Werkt prima op een G400 !

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er zo'm leuk AMD coolertje op drukken:) Alleen die heatsink die er nou op zit heeft te brede sporen in de sink zelf dus daar krijg je geen cooler vast.:'(

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09-2025
iemand misschien ook nog een suggestie hoe je 486 cooler op een geforce krijgt ??

• MGSNK
  • Laatst online: 14-05 14:17
hmmm.... misschien in de voor geboorde gaatjes, tenminste als je die hebt op een geforce(2) mx. Ik zelf heb ze weleens gezien.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:39

Thorne

Forrester

Een beetje lijm doet idd wonderen, heb ik hier ook gedaan...

>specs<

Verwijderd

Kan je trouwens ook een coolermaster cooler op je geforce zetten? Ik heb namelijk nu op mijn cpu een coolermaster zitten, en die zal neem ik aan beter zijn dan een bleu orb of andere chipset cooler. Beetje arctic eronder en wat seconde lijm en dan zou het toch goed moeten zijn?

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 09:29 schreef WarlordPain het volgende:
Ik wil er zo'm leuk AMD coolertje op drukken:) Alleen die heatsink die er nou op zit heeft te brede sporen in de sink zelf dus daar krijg je geen cooler vast.:'(
Zet er een watercooler op :) :) <p>
http://www.tintinshome.f2s.com/water/img/01.jpg

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:16
Koelblok eraf,die kun je er zo afhalen. Koelertje in het midden van het koelblok plaatsen. 2 taiwraps door de schroefgaten van de koeler onder het koelblok langshalen. Koelblok weer vastzetten en klaar

What a fine day for Science! | Specs

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 13:25
Ik heb een Blue Orb op mijn V3 3000 gezet
die pushpins werken ook als je het gat aan de slotkant van de orb maar ff wat groter vijlt anders staan die pennetjes te schuin en komen ze tegen de fan aan
hij draait nu stabiel op 193Mhz
op 195 daait q3 3sec :(

ohja heb er ook nog wat arctic silver tussengedrukt

edit:
ahje wilt een cooler vastmaken, ik had eerst dat koelblok erop laten zitten en een SS7 fan eropgezet (afgeschroeft van ribben)
vastgezet met van die ijzerdraadjes die bij vuilniszakken zitten
er zijn nl nog twee gaatjes over in dat koelblok

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Verwijderd

Ik heb onlangs twee oude 486 koelers op m'n v3000 gezet mbv lijm. Werkte prima.

Hitte maakte niets uit. Heb nu in plaats van 2 486 koelers een slot koeler onder m'n voodoo'tje gezet. Haal 195 Mhz (ipv 166). Best aardig.
Pagina: 1