Afgelopen week heeft mijn voeding, na een kortsluiting, het begeven.Erg vervelend, vervangen die hap... Nu ben ik niet super handing met hardware, maar ik kan mijn weg daarin wel vinden. Enige probleem is nu, dat dit een erg oud systeem is met een net zo oude voeding. En ik durf niet zomaar een nieuwe voeding daarin te zetten, De helft zal niet passen en de andere helft heb ik dus geen kennis van. Vandaar dat ik hier aanklop 
Het is een erg oud systeem. Ik zal de specs geven (zover ik ze weet)
model: Unisys Aquanta NP
moederbord: Intel CN430TX (na lang zoeken)
Procesor durf ik niet meer over te zeggen dan dat het een Intel is
En dan de voeding:
Volgens mij is dit een Liteon. Maar het zou ook een Liton kunnen zijn, als dat niet op hetzelfde neerkomt. Drie kwart van de nummers die op de voeding staan kan google niks mee en Liteon geeft ook niet meer wijsheid.
Ik heb wel het volgende gevonden over het moederbord (de voeding requirements) http://www.intel.com/supp.../cn430tx/sb/cs-012758.htm Maar ook dit zegt mij niks
Waar dit op neer komt is het volgende: Zou iemand mij kunnen helpen met het kopen van een nieuwe voeding, dan bedoel ik niet aan het handje naar de winkel
maar meer in de richting van dit kan wel, en dit kan niet. Want ik zou het jammer vinden als ik een voeding koop waar ik niks mee kan en zoals eerder gezegd ik heb er totaal geen verstand van.
(ik ga nog wel wat pics uploaden, dat verduidelijkt misschien het verhaal
, zie mijn volgende post, nummer 4)
Het is een erg oud systeem. Ik zal de specs geven (zover ik ze weet)
model: Unisys Aquanta NP
moederbord: Intel CN430TX (na lang zoeken)
Procesor durf ik niet meer over te zeggen dan dat het een Intel is
En dan de voeding:
Volgens mij is dit een Liteon. Maar het zou ook een Liton kunnen zijn, als dat niet op hetzelfde neerkomt. Drie kwart van de nummers die op de voeding staan kan google niks mee en Liteon geeft ook niet meer wijsheid.
Ik heb wel het volgende gevonden over het moederbord (de voeding requirements) http://www.intel.com/supp.../cn430tx/sb/cs-012758.htm Maar ook dit zegt mij niks
Waar dit op neer komt is het volgende: Zou iemand mij kunnen helpen met het kopen van een nieuwe voeding, dan bedoel ik niet aan het handje naar de winkel
(ik ga nog wel wat pics uploaden, dat verduidelijkt misschien het verhaal
[ Voor 24% gewijzigd door Jaspertje op 20-03-2005 19:34 . Reden: 1x foto's is genoeg ]