Nieuwe Hardware -> Browser crashes

Pagina: 1
Acties:

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:26
Heb nu sinds een maand een nieuwe setup:

A64 3200+ s939
ASUS A8N SLI
Radeon 7000 PCI
2x 512 corsair 4000
Tagan 480 watt
40 gig maxtor ide

Heb toen nieuwe moederbord,geheugen,vga en cpu aangeschaft, toen ook een nieuwe winxp pro install gedaan.
De pc is virus en spyware vrij dankij Norton internet security, Nvidia firewall, hitman pro en microsoft spyware blokker.

Mijn probleem is dus dat de IE browser zonder enige reden zomaar vast loopt.

Heb het geheugen getest met memtest en daar kwamen geen errors uit en met een ander reepje getest geheugen kreeg ik ook geen resultaten.

iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Verwijderd

Andere programma's geven verder helemaal geen errors? Alleen maar Internet Explorer?

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Warneer loopt Internet Explorer vast ?
Bij bepaalde site ?
Krijg je een foutmelding ?

Verwijderd

cookies verwijdert? tijdelijke crap verwijdert? wanneer is dit begonnen, vanaf het begin al?

• eltinio
Random bij random sites.
Soms als ik 3 IE schermen heb open staan en soms bij 1, soms wanneer iemand online komt met msn en soms gewoon out of the blue.

Had het in het begin ook alleen toen zat er ander geheugen in toen ik het geheugen verwisselde( van 1x 512 pc2700 naar 2x512 pc4000) had ik een paar dagen geen problemen.

Krijg geen specifieke foutmelding behalve de standaard van winxp, cookies en temp files zijn verwijderd.

Maar het gebeurt ook niet altijd zit nu bv al een paar uur te server zonder problemen.

• eltinio
Is er nog iemand met een idee?

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Heb je msn toolbar geinstalleerd?

Self reflection is the school of wisdom

• eltinio
Nope

Heb nu een schone installatie gedaan en geupdate, verder staat er norton en ms antispyware op en de nodige drivers.

Heb nogsteeds het zelfde probleem en het word steeds vervelender.
Pagina: 1