Ik heb een Creative SB live! 5.1 met een logitech X-530 5.1 speakerset. Als ik de computer aanzet en ik in AudioHQ alle speakers test, werken deze prima. Nadat ik de computer in standby/slaapstand gezet heb, en ik weer alle speakers test, blijkt de middelste speaker aan de voorkant het niet te doen. De rest werkt wel. Ik heb al geprobeerd de drivers van mijn geluidskaart te updaten, maar volgens de creative website zijn mijn drivers van de laatste versie. Ik moet nu dus voor mijn middelste speaker mijn computer opnieuw opstarten als ik hem daarvoor in standby heb gehad. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb ontdekt dat als ik geen middelste speaker heb, en ik de instellingen op 2 speakers zet, dan weer op 5.1, dat dan de middelste speaker het wel doet. Is er niet een manier waardoor dat niet hoeft?
Tja het probleem is nog niet opgelost, maar ik kan er wel van uit gaan dat er geen oplossing voor is?
misschien hele domme vraag maarja, heb je ook al oude drivers geprobeerd?darkliquid schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:18:
Tja het probleem is nog niet opgelost, maar ik kan er wel van uit gaan dat er geen oplossing voor is?