Ik heb een Linksys WAG54G ADSL router die tot nu toe alles goed doet behalve dat ik niet meer bij Hotmail kan komen. Zowel via messenger als gewoon inloggen op Hotmail werkt niet. Na een tijdje krijg ik de melding dat de server niet gevonden kan worden.
Ik heb al op google en op GoT gezocht hiernaar, maar vind hooguit wat tips over firmware upgraden (ik heb al de laatste, nl. 1.00.19) en de MTU instellen op 1492 ipv automatisch, maar niets werkt.
Op de website van Linksys vind ik niks gerelateerd aan dit probleem.
Overigens werkt messenger wel, maar wat traag (duurt zo'n 10 seconden na het inloggen voordat mijn contacts er staan.)
Mijn pc (Windows XP sp2, Sygate firewall) deed het prima voordat ik deze router in gebruik nam.
Wat kan dit zijn?
Ik heb al op google en op GoT gezocht hiernaar, maar vind hooguit wat tips over firmware upgraden (ik heb al de laatste, nl. 1.00.19) en de MTU instellen op 1492 ipv automatisch, maar niets werkt.
Op de website van Linksys vind ik niks gerelateerd aan dit probleem.
Overigens werkt messenger wel, maar wat traag (duurt zo'n 10 seconden na het inloggen voordat mijn contacts er staan.)
Mijn pc (Windows XP sp2, Sygate firewall) deed het prima voordat ik deze router in gebruik nam.
Wat kan dit zijn?