Toon posts:

Script om eigen "startpagina" te maken

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn site verder uitbreiden met een aantal link-pagina's a-la startpagina. Nou vroeg ik mij af of er toevallig een bestaand script beschikbaar/te koop is om zoiets op te zetten. Het moet er dus zo uit komen te zien als de pagina's van startpagina.nl eigenstart.nl etc en dan inclusief een admin gedeelte waarin de links bewerkt kunnen worden, links als "tip" aangemerkt kunnen worden etc.

Iemand ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 15:35 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je iets verder specificeren wat je precies wilt? En waarom zou een simpel cms niet volstaan? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je verder nog weten?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Zo'n simpele linkgenerator is 1000 keer te vinden op internet. En je 10 minuten verdiepen in ASP/PHP kan ook al genoeg zijn. Heb je uberhaupt al gezocht?

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 10:35
Ik haak hier even op in. Ik zoek eigenlijk ook zoiets. Het moet simpel zijn, gezien het publiek. Wat in dit geval kopers van goedkope meubelen zijn. NOFI. Dit zijn mensen die makkelijk en snel iets willen opzoeken zonder dat ze internet-guru moeten zijn (in hun ogen)

Ik, als admin, moet links kunnen invoegen, en de bezoekers moeten op de links kunnen stemmen. Er moet wel een beveiliging opzitten, zodat mensen maar één keer op een betreffende link kunnen stemmen. Een indeling zoals startpagina is niet verkeerd, maar het zou ook anders mogen.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06

samo

yo/wassup

Een mooi overzicht van veel php based cmssen is te vinden op http://www.opensourcecms.com/ Neem daar eens een kijkje...
Ik ben zelf zeer te spreken over xoops... Het is misschien wat veel, maar je kan ook veel uitzetten.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Pagina: 1