Toon posts:

[Webcam + XP + msn] Logitech messenger geen geluis bij msn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik heb pas een logitech webcame gekocht de messenger met ingebouwde mic.
Afbeeldingslocatie: http://www.atmancomputer.com/catalog/images/LT-MESSNGE_LG.jpg
Alleen onder msn wil me geluid het niet doen.
Ik kan geluid op nemen met de recorder van windows zelf enzo mic word herkent bij testen loop dat balkje ook netjes.
Als ik een filmpje opneem en later afspeel zit er geluid bij.
In windows staat bij elk mic. gedeelde de usb camera ingesteld

Ik heb de search gebruik daar kwam ik dingen tegen wat te maken heeft met een router ik word er alleen niet wijzer van.

Bij firewall instellingen van XP staat msn onder uitzondering

MSN: 6.2

en ik zit achter een router maar of dat het kan zijn :S

er zijn in de search genoeg mensen met dit probleem alleen zonder oplossing dus misschien hebben jullie die ?

Verwijderd

Topicstarter
schopje

Verwijderd

Weggooien nieuwe kopen.

Verwijderd

Topicstarter
goededag winkelkarretje welkom op tweakers.net aan deze offtopic meldingen hebben we niks.
Hier kan u een officele waarschuwing voor krijgen al de mod in een slechte bui is.

btw waarom neem je niet op als ik bel :@

Verwijderd

Topicstarter
mensen ervaring ?

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 11:16
Heb je alles wel goed geconfigureerd in msn zelf ?

daar moet je namelijk ook een aantal dingen instellen. Kijk eens bij audio en beeld

Verwijderd

Topicstarter
Willson schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:13:
Heb je alles wel goed geconfigureerd in msn zelf ?

daar moet je namelijk ook een aantal dingen instellen. Kijk eens bij audio en beeld
hij doet het wel bij iemand die ook mic.. heb meschien lag het wel aan de ander de vorige keer.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Als het mogelijk is, probeer de pc dan eens rechtstreeks op de modem aan te sluiten, zodat je inderdaad kan zien of het aan de router ligt (wat ik me overigens wel voor kan stellen)

Verwijderd

Topicstarter
sOidivUs schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:31:
Als het mogelijk is, probeer de pc dan eens rechtstreeks op de modem aan te sluiten, zodat je inderdaad kan zien of het aan de router ligt (wat ik me overigens wel voor kan stellen)
ligt het niet aan ik heb het gister geprobeert met iemand en toen dede webcame en mic. het.
maar die andere had zelf ook een webcam/headset.

en de vorige personen waar mee ik het probobeerde hadden beide geen mic/webcam.
webcam doet het wel atlijd.

ik het geprobert met me broertje zat op een w98se machine (benede:P)
en met een maat van me met xp sp2 die wond 500m verderop ofzo(niet dat , dat uit maakt).

maar het zal ook wel handig zijn als die het ook bij de mensen doet die geen mic/webcam hebben.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hmm... Zou het dan niet zo kunnen zijn dat er bij de mensen waarmee jij probeerd te cammen enzo iets fout zit? Bijvoorbeeld heel simpel dat t geluid daar niet aan staat :+ (ja het gebeurd echt hoor :P)

Verwijderd

Topicstarter
sOidivUs schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 09:43:
Hmm... Zou het dan niet zo kunnen zijn dat er bij de mensen waarmee jij probeerd te cammen enzo iets fout zit? Bijvoorbeeld heel simpel dat t geluid daar niet aan staat :+ (ja het gebeurd echt hoor :P)
haha nee geluid staat echt aan..

zodra ik vebinding wil maken ..

staat er onder in he venster bezig met verbindin maken Met.......
en dan komt ook regelmatig de melding van is geannuleerd of uitgezet(net alsof het venster word weg geklikt.)
terwijl die contact persoon dat niet doet.

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-01 11:01
Ik heb precies hetzelfde probleem. (webcam gisteren gekocht). Ben je hier nog uitgekomen?
Pagina: 1