Toon posts:

[XP] TweakXP pro 4.0.5 verkenner mappen zijn opeens weg?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb tweak xp pro 4.0.5 (demo) gedraait om xp ff te tunen. Loopt goed allemaal maar ik heb 1 groot probleem, eigenlijk 2:

met windows commander kan ik alle mappen bekijken (en alle 3 de harddisken, no problem dus)
het rare is dat ik in windows verkenner (gebruik ik nooit, maar goed) m'[n harddisken niet meer zie!! damned. Probleem is dus dat als ik bv proggie installeer ik dus niks meer kan vinden. Ik dacht dus dat ik gewoon ergens aangegeven heb dat de mappen verborgen moeten zijn in verkenner, maar ik alles staat goed ingesteld in tweak xp pro.

hoe los ik dit op?

2e probleem: ik wil graag automatisch aanloggen (heb sp2 geinstalleerd en win xp pro). maar als ik dit met tweak xp pro instel moet ik een domein verplicht invullen (die ik dus niet heb op ons netwerk).
hoe los ik dit probleem op? (dit probleem is niet echt relevant, kan zelf een oplossing vinden op got, maar ik geef alleen aan waarom ik tweak xp mede wilde gebruiken)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 15:28 ]

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat als je je workgroup naam in het veld van het domain invult?

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Vinnie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:29:
kan ik zomaar een willekeurig domain verzinnen? (ik zit namelijk op een netwerk met ADSL).

ik denk dat tweak xp pro 4 een bug heeft.

- bij windows afstellingen :
- verberg stations:
heb ik alles uitgevinkt. en ik zie helemaal niks. echt raar?

Verwijderd

Topicstarter
excuses, probleem is opgelost.

het stond onduidelijk aangegeven in tweak xp pro. Ik heb namelijk nu alle drives aangevinkt en opeens zie ik ze allemaal weer. Probleem opgelost dus :) alleen het snel starten nog niet, als jullie een tip hebben graag, ik duik nu de search in

Verwijderd

Topicstarter
Vinnie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:29:
lukt niet, dan zegt windows dat hij geen connectie kan maken met de domain, of bedoel je in tweak xp pro?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anders heb je misschien in 'Logical Disk Manager' de driveletters weggehaald?

Ik zet in ieder geval [XP] nog even vooraan in de titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
andere probleem ook opgelost mbv tweakui powertoys (autologon)

thanks guesten

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Zou je er nog wel even op willen letten, dat als je zelf de laatste poster in een topic bent, je je bericht wijzigt met de editknop rechtsbovenaan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1