Toetsenbord Turbo

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 14:48
Ik ben de laatste tijd weer veel Counter Strike aan het spelen, en nou vroeg ik me af of er een programmatje is zodat ik bijvoorbeelt de toets P heel snel kon laten drukken (zodat ik bijvoorbeeld snel kan bunnyhoppen ofzo) weet iemand zo'n programmatje?

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 16:06
Volgens mij hoort dat niet geheel thuis in dit subforum, en voor je hem in het juiste subforum zet zou je misschien wat meer aandacht kunnen besteden aan de uitleg van je probleem want ik word er zo niet echt wijs uit :) .

het lijkt me dat je opzoek bent naar een script voor binnen counterstrike? misschien dat deze site je wat uikomst kan bieden (heb ik gewoon met google gevonden, zou je ook eens moeten proberen. Dat is een soort machine die allerlei internetsites doorzoekt op de woorden die jij intypt. En dat gaat nog razendsnel ook! :o )

http://www.counter-script.net/index.php?id=90

edit: oplossing erbij gezet

[ Voor 52% gewijzigd door Skerekrow op 20-03-2005 15:02 ]

Verwijderd

dat kun je natuurlijk ook gewoon binnen cs doen. Gewoon ff een scriptje schrijven.

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:06
Plaktoetsen van windows?

Verwijderd

[google=Counter Strike cheat script]
[search=Counter Strike cheat script]
Kortom, ga eerst eens aan de slag met de naslagwerken. Dit heeft totaal niets met hardware van doen en is een software/spielerij probleem wat overdadig eerder aan bod is geweest. Zie ook de Huisregels voor wat wij verwachten op het forum. :)

Dit topic is gesloten.