Ruime week geleden geheel nieuw systeem aangeschaft. Gister geprobeerd om mijn TV aan te sluiten op mijn video kaart (Nvidia GeForce 5700FX) werkte perfect, even een DVD aangezet en dat deed het perfect. Vervolgens computer afgesloten en bij opnieuw opstarten deed alleen mijn tv het met zwart wit beeld. Vervolgens terug gezet naar mijn standaard monitor en mij GROEN was weg!
Elke keer bij opnieuw opstarten werd eerst mijn tv gebruikt bij het opstyarten van windows. Al voordat windows ik opgestart geeft hij geen groen meer. Nu start hij wel standaard op op mijn monitor maar groen blijft weg... Volgende dingen gedaan om het probleem op te lossen:
- extra groen ingesteld bij NVIDIA instellingen, geen effect
- drivers opnieuw geinstalleerd, geen effect.
- nieuwe drivers gezocht op NVIDIA geen gevonden toch gedownload en geinstalleerd, geen effect
- Andere monitor aangesloten, ook daar geen groen herkend wel welke monitor het is verder niets
- andere kabels gebruikt, geen effect.
- Internet afgezocht naar vergelijkbare problemen. 1 gevonden lag hier uiteindelijk aan de kabel bij mij dus niet. (http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=534470)
- Drivers NVIDIA gedeinstalleerd en vervolgens weer geinstalleerd, geen effect
Geen idee hoe dit zomaar kan gebeuren. Al voor windows geeft hij geen groen meer en krijg nu ook geen beeld meer op mijn TV. andere monitor met andere kabels geeft ook geen oplossing. Ik heb het systeem pas een ruime week en de kast nog niet opengehad. Hij heeft het perfect gedaan kabels oid zitten dus nog steeds hetzelfde.
Specs van mijn systeem:
- ASUS A8V Deluxe
- AMD Athlon 64 3500+
- NVIDIA GeForce 5700FX
- Maxtor 200 Gb HDD
- 2X DDR *PC3200* 512MB
- Windows XP
Kan iemand mij helpen? HOE KRIJG IK GROEN TERUG? Je mist het pas als je het niet meer hebt!
Dank alvast,
MVG
Wouter
Elke keer bij opnieuw opstarten werd eerst mijn tv gebruikt bij het opstyarten van windows. Al voordat windows ik opgestart geeft hij geen groen meer. Nu start hij wel standaard op op mijn monitor maar groen blijft weg... Volgende dingen gedaan om het probleem op te lossen:
- extra groen ingesteld bij NVIDIA instellingen, geen effect
- drivers opnieuw geinstalleerd, geen effect.
- nieuwe drivers gezocht op NVIDIA geen gevonden toch gedownload en geinstalleerd, geen effect
- Andere monitor aangesloten, ook daar geen groen herkend wel welke monitor het is verder niets
- andere kabels gebruikt, geen effect.
- Internet afgezocht naar vergelijkbare problemen. 1 gevonden lag hier uiteindelijk aan de kabel bij mij dus niet. (http://www.hardware.info/forum/viewtopic.php?p=534470)
- Drivers NVIDIA gedeinstalleerd en vervolgens weer geinstalleerd, geen effect
Geen idee hoe dit zomaar kan gebeuren. Al voor windows geeft hij geen groen meer en krijg nu ook geen beeld meer op mijn TV. andere monitor met andere kabels geeft ook geen oplossing. Ik heb het systeem pas een ruime week en de kast nog niet opengehad. Hij heeft het perfect gedaan kabels oid zitten dus nog steeds hetzelfde.
Specs van mijn systeem:
- ASUS A8V Deluxe
- AMD Athlon 64 3500+
- NVIDIA GeForce 5700FX
- Maxtor 200 Gb HDD
- 2X DDR *PC3200* 512MB
- Windows XP
Kan iemand mij helpen? HOE KRIJG IK GROEN TERUG? Je mist het pas als je het niet meer hebt!
Dank alvast,
MVG
Wouter