Linux debian help!

Pagina: 1
Acties:

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Weet iemand waar ik in Nederland "Woody" kan bestellen?
www.tienpiek.net, www.munnikes.nl/cd en http://panic.et.tudelft.nl/debian/ hebben "woody" niet.

Het liefst zou ik hem downloaden, maar dat gaat niet. Ik heb casema :( en dat heeft een datalimiet van slechts 1000mb.

• QuarK
  • Laatst online: 09-07 21:48
Die datalimiet moet je maar met een korreltje zout nemen...

• thunderbird2k
  • Laatst online: 11-03 05:55
Waarschijnlijk overschrijden we thuis het datalimiet al. Als casema ons af zou sluiten heb ik een heel groot probleem, want dan mag ik niet meer internetten, via isdn kostte jarenlang 600piek per 2 maanden.

• ajvdvegt
  • Laatst online: 15-08 12:40
Woody wil je niet, dat is de unstable-tak van Debian, en niet geschikt voor dagelijks gebruik. Je kan beter Potato installeren, en sommige paketten upgraden naar Woody.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• imdos
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Of je vraagt iemand met een brander een een stevige verbinding ... Of je plaatst een verzoekje op een van de site's of kijkt iemand hier lief aan

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Je wilt iets onstabiels helemaal niet op CD hebben, anders is je CD namelijk 24 uur later al verouderd :)

Als je wilt installeren kun je het beste even de opstartdiskettes downloaden, zodra je je netwerkkaart geconfigd hebt kan je dan precies die pakketjes die je nodig hebt downloaden. En daarmee kom je vast niet aan je datalimiet. Of je haalt de cdimage-spullen op, daarmee kan je zelf een image maken met precies wat jij op de CD wilt.
Pagina: 1