Mijn zus heeft een probleem, ze heeft nu internet via Wanadoo (Casema geloof ik?) en voor de verbinding gebruikt ze een Motorola Surfboard modem. Ze heeft de wizard enzo gedraaid, affijn, internet doet het, tot dusver nog geen probleem.
Maar de vriend van m'n zus heeft dus óók nog een computer (lastige mensen hè
), en daar wil 'ie vanzelfsprekend ook internet op. Goed, ze hebben dus een D-Link 604 routertje aangeschaft die hadden ze dus al, toen ze nog COM21 hadden, en nu is het de bedoeling dat het werkt. Maar dat doet het dus niet.
Voor zover ik m'n zus begreep aan de telefoon heeft ze wizards gedraaid met DHCP via dynamic IP enzo. Maar ze heeft dus geen internetverbinding. Het probleem ligt dus wel duidelijk in de router.
Is het een kwestie van verkeerde instellingen? Wie werkt met dezelfde hardware setup?
Wie kan mij vertellen wat hier de oorzaak van kan zijn? Bedankt alvast!
Maar de vriend van m'n zus heeft dus óók nog een computer (lastige mensen hè
Voor zover ik m'n zus begreep aan de telefoon heeft ze wizards gedraaid met DHCP via dynamic IP enzo. Maar ze heeft dus geen internetverbinding. Het probleem ligt dus wel duidelijk in de router.
Is het een kwestie van verkeerde instellingen? Wie werkt met dezelfde hardware setup?
Wie kan mij vertellen wat hier de oorzaak van kan zijn? Bedankt alvast!
[ Voor 5% gewijzigd door mcdronkz op 20-03-2005 14:17 ]