Toon posts:

Duall screen, 2 verschillende resoluties

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb 2 tft schermen, 1 van 17" en 1 van 15". Nu wil ik graag dual screen werken maar graag op volle resolutie. Zoals jullie weten 17": 1280*1024px en de 15":1024*768px.

Welke videokaart kan ik gebruiken om dus 2 verschillende resoluties te gebruiken bij een duall screen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Nick Diel

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:09

Wallie

Herr

Volgens mij alle dualheadkaarten (hoe kwam je op het idee dat dat niet zou kunnen?).

Heb hier een ATI 9600 met een 20" Dell op 1600x1200 (DVI) en een 15" LCD op 1024x768... gaat prima :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:37:
Ik heb 2 tft schermen, 1 van 17" en 1 van 15". Nu wil ik graag dual screen werken maar graag op volle resolutie. Zoals jullie weten 17": 1280*1024px en de 15":1024*768px.

Welke videokaart kan ik gebruiken om dus 2 verschillende resoluties te gebruiken bij een duall screen?
Moet het tweede scherm een verlengde van het eerste scherm zijn?
Zo ja, dan voldoet elk videokaart met output functionaliteit voor twee schermen.

Of moet het tweede scherm een duplicaat zijn van het eerste?

Verwijderd

Dit is met alle dual screen video kaarten mogelijk, aangezien de mogelijkheid om op 2 verschillende resoluties in de windows standaard zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Blijkbaar heb je die niet goed doorgelezen, want er ontbreekt hier het een en ander:

Wat heb je zelf allemaal uitgezocht voordat je deze vraag hier stelde :? Dit is een vraag die namelijk vaker voorbij komt..

Welke mogelijkheden je hebt hangen onder meer af van welk OS je draait (driverbeperkingen enzo) dus is je vraag helemaal niet met zo weinig info te beantwoorden. Met een Matrox G400 sla je de plank zelden mis, maar die heeft brakke 3D performance. En of je dat belangrijk vindt, meld je ook nergens...

Kortom, zet voor jezelf eens alles goed op een rijtje en ga goed uitzoeken wat met jouw OS en jouw eisen mbt snelheid en evt features mogelijkheden zijn. Kom je er dan niet uit? Open dan gerust hier een topic, maar meld dan wel waarop je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat je al zelf geprobeerd hebt :o

Oh, en in die registratievoorwaarden staat ook dat wij Tweakers elkaar constant de groeten doen, dus "Met vriendelijke groet, Nick Diel" hoeft ook niet onderaan iedere post :z

Edit:
En mbt de antwoorden van "hoe kom je op het idee dat het niet zou kunnen?" - misschien omdat dat zeker geen sinecure is, probeer het maar eens met een dualhead GF2MX ofzo, dat gaat niet lukken...

[ Voor 9% gewijzigd door dion_b op 20-03-2005 12:47 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.