AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram
ja kijk maar op www.sony.nl
Lijkt me erg vet!
Lijkt me erg vet!
Verwijderd
Ik meen dat er ziets bestaat jah
dat noemen ze dan atrac3 bij sony, atrac is het taaltje waar MD in opslaat.
Met ut apperaatje kun je dan gloof ik wel andere bestanden als atrac opslaan, maar ut is de vraag waar de spelers blijven
dat noemen ze dan atrac3 bij sony, atrac is het taaltje waar MD in opslaat.
Met ut apperaatje kun je dan gloof ik wel andere bestanden als atrac opslaan, maar ut is de vraag waar de spelers blijven
die zijn er ook al, kijk dan effe op die link.
Verwijderd
Als je het goed leest op die pagina, zul je erachter komen dat het gewoon 1 op 1 wordt op genomen.
En dat kan ik ook wel met de digitale output van m'n geluidskaart, daar heb ik zo'n usb kabel niet voor nodig.
Dit is dikke onzin, het zou wel mooi zijn om mp3tjes naar je md toe te slepen, en klaar is kees...
En dat kan ik ook wel met de digitale output van m'n geluidskaart, daar heb ik zo'n usb kabel niet voor nodig.
Dit is dikke onzin, het zou wel mooi zijn om mp3tjes naar je md toe te slepen, en klaar is kees...
Verwijderd
Je kopieert gewoon 1 op 1, gaat niet met de verkenner door te slepen, maar gewoon mp3 in winamp afspelen, en op rec. druccen op de md.
Is dus hetzelfde als een digitale uitgang op de soundcard, maar nu over de usb
Deze bedoel je toch?
Is dus hetzelfde als een digitale uitgang op de soundcard, maar nu over de usb
Deze bedoel je toch?
Ik ben ook effe op die site geweest, dus als ik het goed begrijp is het gewoon eeen usb -> naar optical in bij de md?? da gaat toch net zogoed met fatsoenlijke geluids kaart???? BEHALEVE BIJ DIE KUT APPEL COMPUTERS met aleen maar usb!
Kan iemand dit bevestigen????
Kan iemand dit bevestigen????
AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram
Verwijderd
dan kan je toch gewoon beter je uitgang van je soundcard gebruiken?
Deze is veel goedkoper en het levert totaal geen snelheids winst ofzo op.
Dus het is niet zo als een mp3 die je in een spelertje laadt?
WAT IS DAN HET VOORDEEL??
Deze is veel goedkoper en het levert totaal geen snelheids winst ofzo op.
Dus het is niet zo als een mp3 die je in een spelertje laadt?
WAT IS DAN HET VOORDEEL??
Erhh, dat valt nog vies tegen af en toe... Mijn TerraTec Xlerate Pro heeft dan wel een mooie optische S/PDIF (toslink) uitgang, maar ik ben er nog steeds niet uit hoe ik exact 1 op 1 moet overnemen. Je kan namelijk nog steeds de "sterkte" van het S/PDIF signaal aangeven. (Dit is uiteraard bit-wise versterking, niet dat het licht feller brandt)dan kan je toch gewoon beter je uitgang van je soundcard gebruiken?
Bijkomend voordeel DENK IK is dat de software van Sony wel in staat zal zijn om trackmarkers songtitels mee te geven.
Mij lukt dat niet, tot nu toe. Als iemand software weet die me in staat stelt om exact dit bovenstaande te doen in combinatie met mijn Terratec kaartje, dan ben ik tevree.
(En kom nou niet aanzetten met Synchro Record, want daar heb je alleen wat aan als je losse nummers (met tussenpauze) opneemt. 1 op 1 vanaf een DAT of CD speler met S/PDIF werkt wél goed, markers en titels zonder problemen.)
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ik snap het ook niet helemaal, heb net even op die link gekeken het is gewoon 1 op 1 kopieeren. Het enige voordeel dat ik kan vinden is dat het wel een digitale opname wordt. Dat is wel beter, ik heb een optische kabel tussen minidisc en cd speler, dat levert een aanzienlijke qualiteits verbetering op. Wat ik niet kan vinden is wat het kost want het blijft niet bij een kabeltje zo te zien.
zie www.xitel.com/
zie www.xitel.com/
And I did RTFM !!!
Verwijderd
Wat is het nou precies??
Alleen een kabeltje of zit er nu ook een tussen apparaat tussen??
Alleen een kabeltje of zit er nu ook een tussen apparaat tussen??
Dit alles heet netmd het is een nieuwe techniek voor het opnemen van mp3tjes op minidisc. in het kort werkt het zo:
1. Je opent de mp3tjes in openMG een programma wat bij je netMD unit word geleverd
2. Met openMG converteer je ze naar atrac3 (de bestandsindeling waar minidisc gebruik van maakt)
3. Deze geconverteerde files stuur je via een kabeltje op je usb poort naar je minidisc op dubbele tot 32-voudige snelheid
Voor meer informatie www.mdcenter.nl en www.minidisc.org
Oeps beetje oud topic hahaha
1. Je opent de mp3tjes in openMG een programma wat bij je netMD unit word geleverd
2. Met openMG converteer je ze naar atrac3 (de bestandsindeling waar minidisc gebruik van maakt)
3. Deze geconverteerde files stuur je via een kabeltje op je usb poort naar je minidisc op dubbele tot 32-voudige snelheid
Voor meer informatie www.mdcenter.nl en www.minidisc.org
Oeps beetje oud topic hahaha
#StopBurningStuff
Dat hoort tegenwoordig ook in [forum=33] dus schuppen we 'm daar wel heen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
dat heet NetMD en het bestaat al bijna een jaar 
Sony MZ-N505 vind ik de aantrekkelijkste NetMD om zijn lage prijs...
Sony MZ-N505 vind ik de aantrekkelijkste NetMD om zijn lage prijs...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Pagina: 1