creative inspire volume control

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Lektro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 22:15
Ik heb een creative setje, meer specifiek het inspire 5100 setje. Nu is die volume control daarvan stuk. Heb deze binne gebracht (garantie), maar waar niet te herstellen volgens hen. Toen vroeg k m terug, maar ze wisten me te vertellen dat die verloren is gegaan. Nu sta ik hier met een set waarvan de speakers nog intact zijn en zonder volume control.

Ik denk nu aan een volume control zelf te bouwen. Alleen ken ik de aansluiting niet van deze 7 polige stekker. Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?

Alvast bedankt

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Dr. Lektro schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:16:
Ik heb een creative setje, meer specifiek het inspire 5100 setje. Nu is die volume control daarvan stuk. Heb deze binne gebracht (garantie), maar waar niet te herstellen volgens hen. Toen vroeg k m terug, maar ze wisten me te vertellen dat die verloren is gegaan. Nu sta ik hier met een set waarvan de speakers nog intact zijn en zonder volume control.

Ik denk nu aan een volume control zelf te bouwen. Alleen ken ik de aansluiting niet van deze 7 polige stekker. Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?

Alvast bedankt
Ik zou eerst ff gaan zeuren bij creative, zij maken spullen kwijt, dan heb jij recht op vervanging, zeker als het binnen de garantie valt.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02-2025

Pheace

The Eviler of Evil

Dr. Lektro schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:16:
Toen vroeg k m terug, maar ze wisten me te vertellen dat die verloren is gegaan.

Alvast bedankt
Inderdaad, dit is natuurlijk belachelijk.