Toon posts:

[V&A] Een grijze pagina.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg als sinds de verhuizing van de site als ik naar V&A ga een buggende site waar van ik enigzins wel een layout zie maar er is niets ingevuld.
Dit geld ook als ik 1 van de 3 nieuwst toegevoegde producten bekijk.

Ook gaat de rest van de tweakers site dan vrolijk meebuggen.

Ik heb er tot nu niet echt veel aandacht aan besteed maar wil nu wel eens weten hoe ik dat kan fixen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Probeer eerst een hard refresh (Ctrl-F5), meestal wil dat wel helpen. :)
Wanneer dat niet werkt en je draait Norton, probeer dan het volgende:
1. Start Norton Internet Security
2. Navigeer naar "Ad Blocking"
3. Klik het knopje "Advanced"
4. Klik op "Add Site" en vul in "gathering.tweakers.net"
6. Klik op "Add" en vul in "/" en klik op "Permit" en OK.
7. Doe vervolgens hetzelfde voor "tweakers.net"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de tips maar crtl F5 werkt niet en ik heb alleen nav geen nis dus daar valt ook weinig inte stellen vrees ik. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:47

crisp

Devver

Pixelated

Gebruik je wellicht een andere vorm van bannerblocking (zoals de AdBlock extensie in Firefox of iets dergelijks)?
Sommige bannerblockers blokkeren gewoon alles waar /ad(vertentie) of iets dergelijks in voorkomt - een imho zeer domme manier van het blokkeren van ads, maar daarentegen is het weren van advertenties op sites die afhankelijk zijn van de inkomsten van advertenties voor hun bestaan ook gewoon dom en in het geval van Tnet zelfs in overtreding met de algemene voorwaarden ;)

[ Voor 65% gewijzigd door crisp op 20-03-2005 13:24 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee nix eigenlijk.

Alleen surfright van hitman pro maar die is al uitgeschakeld en nog steeds hetzelfde.
Echter heb ik dit probleem al veel langer dan dat ik surfright heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wat meer gegevens zouden dan wel handig zijn:

- Welke browser (en versie) gebruik je?
- Heb je er ook last van in een andere browser?
- Heb je voorbeelden van V&A URL's waarbij het fout gaat, en misschien ook een paar V&A gerelateerde URL's waarbij het wel goed gaat?
- Weet je zeker dat NAV geen roet in het eten gooit? Norton levert zijn brakke adblocker wel bij meer producten bij; heb je al geprobeert Norton volledig uit te schakelen of te kijken of er toevallig niet iets bij de instellingen zit wat dit zou kunnen veroorzaken (scriptblocking is ook zoiets namelijk dat wel eens problemen op kan leveren)?
- misschien andere software die een bepaalde vorm van adblocking doen (searchtoolbars bijvoorbeeld)?

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 20-03-2005 14:05 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik IE 6

Nav alles uit en niet werken wat mij nu ook meer gaat lijken op een lokaal softwareprobleem dan.
Ik heb zojuist ook ff op mijn notebook hetzelfde geprobeerd.
Laad zonder problemen tweakers.net in echter wanneer ik daar /aanbod achter zet.
Hij is 6x gecrashed bij het laden van V&A. De 4e crash resulteerde in een reboot na reboot nog 2 keer en daarna werkte het ineens na lang wachten.

Op mijn eigen pc laad de V&A gewoon heel vlot in maar het ziet er niet uit.
Alles wat direct V&A linkt gaat fout.

Ik heb ff 2 screenies gemaakt van hoe het er bij mij uitziet.
Foto 1 als ik gewoon naar V&A algemeen ga.
Foto 2 als ik een artikel van V&A aanklik (die onder V&A staan de 3 laatst toegevoegde).

http://members.rott.chello.nl/a.deblois/V&A.htm

misschien schept dit wat meer duidelijkheid?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd? Bijvoorbeeld Firefox? Niet dat we je graag aan een andere browser willen helpen, maar dan kunnen we wel beoordelen of het wellicht een IE-probleem is (hoewel ik hier onder win2k met IE6 geen problemen zie).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb firefox installed en precies hetzelfde.
Dit is echt raar gezien het op me laptop toch met enige moeite wel gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik zie nu wel ineens dat de banners op de tweakers site inderdaad niet meer inladen.
Vaag, ik heb geen software die dat blocked geinstalleerd staan.
Althans iig niet naar mijn weten, daarbij vind ik het dan wel raar dat daardoor de V&A niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je schrijft in het begin ergens dat je gebruikmaakt van NAV, ik gok erop dat dat Nortan Antivirus is, dusse kan je dat eens volledig uitschakelen en het dan nogmaals proberen? Als het dan wel werkt, check de opties van dat programma eens of je iets van een whitelist kan vinden en of je iets kan vinden waar je JavaScript-checken kan uitzetten.
Pagina: 1