Zie je het gebeuren m.a.w. terwijl je PC aanstaat of gebeurt het als je de PC (opnieuw) start ?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Goeie vraag, ik heb gisteren en vandaag wel een paar keer de PC geherstart. Ik zal het eens in de gaten houden.limoentje schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:43:
Zie je het gebeuren m.a.w. terwijl je PC aanstaat of gebeurt het als je de PC (opnieuw) start ?
Mayco: nee, tijdsynchronisatie gebruik ik niet.
offtopic:
Je pc verwacht een baby en is aan het uitrekenen wanneer ie komt
Is je batterij van je moederbord nog wel goed? Dan wil ie ook nog wel eens wat vergeten
Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256
Bios tijd goed, alle securitypatches voor Windows ook? net time al eens geprobeerd in Windows?
Misschien zelfs je firewall die geen ntp doorlaat
[ Voor 23% gewijzigd door sanfranjake op 21-03-2005 00:04 ]
Spiksplinternieuw mobo en het BIOS onthoudt gewoon alle andere dingen... anders had ik wel andere problemen opgemerkt.spone schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:35:
offtopic:
Is je batterij van je moederbord nog wel goed? Dan wil ie ook nog wel eens wat vergeten
BIOS Tijd? Ja. Security patches? De Windows install is van een XP Professional Corporate met SP2 geslipstreamed, meteen na installatie geupdate. NTP Gebruik ik niet en is dus geen kwestie.sanfranjake schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:03:
Bios tijd goed, alle securitypatches voor Windows ook? net time al eens geprobeerd in Windows?
[ Voor 36% gewijzigd door Wildfire op 21-03-2005 00:51 ]
Pagina: 1