Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb gister bij de saturn in kleve een trekstor ibeat 300 gekocht.
http://www.trekstor.de/produkte/mp3-player/ibeat-300.html
tis een anderhalve gig micro hdd speler met fm radio en kleurenscherm. _/-\o_ en hij beviel de eerste 4 uur perfect.

-goed scherm
-goede bediening
-uitstekend geluid.

alleen nadat ik er een kleine gig aan muziek naar toe had gepompt duurde het opstarten van de speler ineens 5 minuten :X en onderwijl allemaal peipen/krasgeluiden van de hardeschijf. als de speler eenmaal is opgestart dan doet ie het verder wel uitstekend ;)

nu heb ik voor de test die van ons pap gepakt en deze start in 15 seconde op zelfs met de 1 gig muziek derop.

iemand enig idee wat er mijn speler mis kan zijn ?

heb alle muziek der weer afgepleurd en ook dan blijft het booten 2 minuten duren.
heb de schijf gedfragmteerd.
en gezocht naar een firmware update en die is ter nog niet.

wie o wie heeft de oplossing ?

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:57
Ik denk dat je het beste terug kan gaan naar de winkel, zeker als je hem gisteren pas gekocht hebt. Als die HDD nu al piep- en krasgeluiden gaat maken klinkt dat naar mijn idee heel erg als een gecrashte HDD. Nou weet ik niet in hoeverre dat soort hdd'tjes ook echt hdd'tjes zijn en wat er aan kapot kan, maar het geluid klinkt dus iig niet goed.
En gezien je hem gisteren pas gekocht hebt lijkt het me dat je nog gewoon garantie hebt? :)

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:15
Is dat nou een echte I-Bead 1000, maar dan met een andere naam?

Edit: volgens mij wel, want de I-Bead 400 is daar ook te vinden onder de naam i.Beat organix (of ze maken het wel heel goed na)

[ Voor 44% gewijzigd door mathijsv op 21-03-2005 12:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
mathijsv schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:10:
Is dat nou een echte I-Bead 1000, maar dan met een andere naam?

Edit: volgens mij wel, want de I-Bead 400 is daar ook te vinden onder de naam i.Beat organix (of ze maken het wel heel goed na)
als hem zow bekijk is het inderdaad de i-bead 1000 de specs komen tot op de comma nauwkeurig overeen. ;)

ding kost overgens 189 euro bij de saturn in kleve Duitsland.

de meine gaat morgen terug en hoop dat ik hem meteen mag ruilen voor een zelfde speler want de speler is als hij het doet _/-\o_ _/-\o_ heb vandaag die van ons pap geleent en hij bevalt echt super.

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:15
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:20:
[...]

als hem zow bekijk is het inderdaad de i-bead 1000 de specs komen tot op de comma nauwkeurig overeen. ;)

ding kost overgens 189 euro bij de saturn in kleve Duitsland.

de meine gaat morgen terug en hoop dat ik hem meteen mag ruilen voor een zelfde speler want de speler is als hij het doet _/-\o_ _/-\o_ heb vandaag die van ons pap geleent en hij bevalt echt super.
Doe je goed! Dat ding kost in Nederland vanaf 219 euro (bijv. bij Bitz of MP3Discount)

Verwijderd

Topicstarter
mathijsv schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 01:20:
[...]

Doe je goed! Dat ding kost in Nederland vanaf 219 euro (bijv. bij Bitz of MP3Discount)
en ze doen totaal niet moeilijk met garantie speler werd even bekeken door iemand die weet waar die het over heeft en ik kreeg zow zonder problemen een nieuwe speler mee en hij bevalt perfect _/-\o_
Pagina: 1