Uitgescholden worden per mail door T.net Powermod?

Pagina: 1
Acties:

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Niet zo heel lang geleden plaatste ik een reactie op de FP. Deze werd omlaag gemodereerd om een voor mij nogal onduidelijke reden, en deze moderatie was volgens mij dus ook volledig misplaatst. Ik meldde dit in mn post, en niet veel later stond er een admin-edit in met het verzoek voortaan niet meer te klagen hierover in mn post. Ik vond het prima en haalde de edit weer weg om de boel leesbaar te houden (sja, toch een stuk van 3-4 cm zinloos gebruik ;)).

Binnen afzienbare tijd kreeg ik het volgende mailtje van niet nader te noemen Powermod:
From: <-knip-@tweakers.net>
To: <maarten@-knip->
Sent: Friday, March 18, 2005 4:46 PM
Subject: Tweakers.net - Waarschuwing

> Hallo spone,
>
> Een van de Frontpage Admins of PowerModerators zag dat je bij deze reactie ( http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1262764 ) de admin-edit hebt verwijderd. Een admin-edit gebeurt met een reden en het is niet aan de users zelf om dat dan maar weer te verwijderen.
>
> Deze e-mail is geregistreerd en opgenomen in je notes.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Namens Tweakers.net,
> -knip-
Ik stuur vervolgens een mailtje terug dat ik erop zou letten, en stelde de vraag waar ik opmerkingen over de FP (suggesties) kwijt kon. Krijg ik vervolgens het volgende mailtje terug:
From: <-knip-@tweakers.net>
To: <maarten@-knip->
Sent: Saturday, March 19, 2005 7:35 AM
Subject: Tweakers.net - Je bent een lul

> Hoi -knip-,
>
> Okee, prima :) Zal d'rop letten next time ;)
>
> Ff iets anders: als ik ideeen/suggesties heb voor Tweakers, waar kan ik dat
> dan het beste aangeven?
>
> Groet,
> Maarten
In Frontpage Algemeen, als het betreking heeft op V&A in Buyers Zone.

Met vriendelijke groeten,
-knip-
Tweakers.net
Ik heb de betreffende mod al gemaild wat dat mailtje te betekenen had, waarom ik een lul zou zijn :? maar verder geen reactie :| Nou heb ik er verder geen probleem mee als iemand me een lul noemt, maar ik zou graag wel willen weten wat zijn onderbouwing daartoe is...

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:57
Inderdaad een vreemde mailwisseling er van uitgaande dat de weergave hier klopt en compleet is.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als het al via GoT mag / moet, waarom dan niet in Tweakers.net Moddereter Forum

En ik weet niet hoe het zit mbt FrontPage geneuzel, maar wellicht dat je de GoT-Dokters kan aanschrijven?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het lijkt bijna op een ongelukkige copy&paste oid; het antwoord op zich ziet er wel weer netjes uit. :?

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 20-03-2005 00:16 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een gokje.

De GoT admin kent een mail template die heet 'Je bent een lul' - dit is een template met weinig tekst, en als je dus vanuit de admin een mail wil sturen kan je die template even gebruiken en hem zo aan passen dat hij fatsoenlijk is. Misschien is dit ook wel gebeurd in jouw geval - iemand heeft de Tweakers.net admin gebruikt om je een mail te sturen, maar is vergeten het subject aan te passen :)

In ieder geval - waarom stel je deze vraag niet gewoon even aan degene die je gemailed heeft? :)

• spone
  • Niet online
elevator schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:18:
Even een gokje.

De GoT admin kent een mail template die heet 'Je bent een lul' - dit is een template met weinig tekst, en als je dus vanuit de admin een mail wil sturen kan je die template even gebruiken en hem zo aan passen dat hij fatsoenlijk is. Misschien is dit ook wel gebeurd in jouw geval - iemand heeft de Tweakers.net admin gebruikt om je een mail te sturen, maar is vergeten het subject aan te passen :)

In ieder geval - waarom stel je deze vraag niet gewoon even aan degene die je gemailed heeft? :)
Ik vroeg het me ook al af waar het vandaan kwam, want dit lijkt me nou niet echt een officieus beleid, mensen uitschelden :) 'Je bent een lul', lekkere tekst voor een template btw :z

Heb de betreffende persoon al gemaild, maar krijg geen antwoord...dus probeer ik het op deze manier.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Even een gokje.

Dat heeft ie gedaan, die gaf 'm nog geen antwoord

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

spone schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:21:
Ik vroeg het me ook al af waar het vandaan kwam, want dit lijkt me nou niet echt een officieus beleid, mensen uitschelden :) 'Je bent een lul', lekkere tekst voor een template btw :z
Officieus misschien nog wel, officieel inderdaad niet :)

Over de tekst van de template, ach. Normaal gesproken zien mensen zoals jij zo'n template helemaal niet, in dit geval is er gewoon een foutje gemaakt :)
Heb de betreffende persoon al gemaild, maar krijg geen antwoord...dus probeer ik het op deze manier.
Hoe lang heb je hem de kans gegeven te reageren? Houd er ook even rekening mee dat het weekend is, en niet iedereen in het weekend (volledige) toegang heeft tot zijn PC :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[...]

Die template is ook bedoeld als grapje. Mods sturen hem wel eens naar bevriende users of collega's. Hoogstwaarschijnlijk is er een foutje gemaakt, ik zou er dan ook weinig heisa van maken :)

• spone
  • Niet online
elevator schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:24:
Hoe lang heb je hem de kans gegeven te reageren? Houd er ook even rekening mee dat het weekend is, en niet iedereen in het weekend (volledige) toegang heeft tot zijn PC :)
Gisterochtend half 8 heeft de betreffende persoon me dat mailtje gestuurd. Eigenlijk is het ook niet meer belangrijk. Ik weet nu dat het gewoon een template is van tweakers en dat er een foutje gemaakt is. Al komt het natuurlijk wel een beetje vreemd over als je door je favoriete website voor lul wordt uitgemaakt, whehe.

I'll rest my case mensen 8)

• pven
  • Niet online
Het zou voor mij een eer zijn als mijn favoriete website mij een l*l noemt; dan weet ik in ieder geval dat ik op ben gevallen. :P

Maar goed: time to sleep ... :z

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

LA -> FA

[edit]
En een reactie verwijdert

[ Voor 70% gewijzigd door ACM op 20-03-2005 00:46 ]

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

[...]

De 'Je bent een lul' template heeft een nostalgische waarde, vandaar dat deze nog in het systeem zit. Er zijn overigens nog een tal andere templates, dus het is niet de enige template ;)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hehe, het was ook gewoon een kwestie van tijd voor iemand een keer deze fout zou maken :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• spone
  • Niet online
silentsnow schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:58:
Er zijn overigens nog een tal andere templates, dus het is niet de enige template ;)
Vermaak ons _/-\o_

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Even een gokje.

Goed gegokt. Ik zal het maar bekennen, ik was het. En alhoewel wij niet bepaald vriendelijk zijn tegenover mensen die een admin-edit verwijderen, gaan we ze echt niet uitschelden voor "lul". Ik wilde een mail versturen die niet in de templates zat en gebruikte toen maar die met de minste tekst omdat die het makkelijkst weg te halen was. Helaas heb ik dat vergeten... :'( Mea culpa. Omdat een andere admin deze gênante fout ook al eens heeft gemaakt zal er een "lege" template worden toegevoegd zodat het wel niet meer zal voorkomen.

• Harm
  • Niet online
Die lege template is er inmiddels :) .

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Harm schreef op zondag 20 maart 2005 @ 09:23:
Die lege template is er inmiddels :) .
De Blanco template was er toch al enige tijd? Verder kan die   wellicht ook nog even verwijderd worden; dan wel worden aangepast zodat er in de template wel een standaard signature staat? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Spider.007 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:32:
[...]

De Blanco template was er toch al enige tijd? Verder kan die wellicht ook nog even verwijderd worden; dan wel worden aangepast zodat er in de template wel een standaard signature staat? :)
Op de FP niet hoor :).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aha; * Spider.007 wist niet dat dergelijke zaken dubbel werden bijgehouden ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Spider.007 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:32:
[...]

De Blanco template was er toch al enige tijd? Verder kan die wellicht ook nog even verwijderd worden; dan wel worden aangepast zodat er in de template wel een standaard signature staat? :)
Op GoT moet je gewoon de 'Algemeen' template pakken, de Blanco template zal ik eigenlijk maar gewoon trashen 8)7

Professionele website nodig?

Pagina: 1