Niet zo heel lang geleden plaatste ik een reactie op de FP. Deze werd omlaag gemodereerd om een voor mij nogal onduidelijke reden, en deze moderatie was volgens mij dus ook volledig misplaatst. Ik meldde dit in mn post, en niet veel later stond er een admin-edit in met het verzoek voortaan niet meer te klagen hierover in mn post. Ik vond het prima en haalde de edit weer weg om de boel leesbaar te houden (sja, toch een stuk van 3-4 cm zinloos gebruik
).
Binnen afzienbare tijd kreeg ik het volgende mailtje van niet nader te noemen Powermod:
maar verder geen reactie
Nou heb ik er verder geen probleem mee als iemand me een lul noemt, maar ik zou graag wel willen weten wat zijn onderbouwing daartoe is...
Binnen afzienbare tijd kreeg ik het volgende mailtje van niet nader te noemen Powermod:
Ik stuur vervolgens een mailtje terug dat ik erop zou letten, en stelde de vraag waar ik opmerkingen over de FP (suggesties) kwijt kon. Krijg ik vervolgens het volgende mailtje terug:From: <-knip-@tweakers.net>
To: <maarten@-knip->
Sent: Friday, March 18, 2005 4:46 PM
Subject: Tweakers.net - Waarschuwing
> Hallo spone,
>
> Een van de Frontpage Admins of PowerModerators zag dat je bij deze reactie ( http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1262764 ) de admin-edit hebt verwijderd. Een admin-edit gebeurt met een reden en het is niet aan de users zelf om dat dan maar weer te verwijderen.
>
> Deze e-mail is geregistreerd en opgenomen in je notes.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Namens Tweakers.net,
> -knip-
Ik heb de betreffende mod al gemaild wat dat mailtje te betekenen had, waarom ik een lul zou zijnFrom: <-knip-@tweakers.net>
To: <maarten@-knip->
Sent: Saturday, March 19, 2005 7:35 AM
Subject: Tweakers.net - Je bent een lul
> Hoi -knip-,
>
> Okee, primaZal d'rop letten next time
>
> Ff iets anders: als ik ideeen/suggesties heb voor Tweakers, waar kan ik dat
> dan het beste aangeven?
>
> Groet,
> Maarten
In Frontpage Algemeen, als het betreking heeft op V&A in Buyers Zone.
Met vriendelijke groeten,
-knip-
Tweakers.net
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600