Toon posts:

[Thin Client] Kom niet meer in BIOS.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een Thin Client, een IBM 8364. Ik heb nu speciaal Linux Knoppix opgestart om de ingebouwde Terminal Server te starten. Deze heb ik dus gestart, de juiste driver voor de netwerkkaart van m'n Thin Client was al aangevinkt, mooi.

Ik start mijn Thin Client op, zie helemaal geen BIOS schermpje of wat meer, ik krijg gelijk Novell Netware Ready Firmware voor me, met een teller van RPL-ROM-FFC die denk ik zit te zoeken op het netwerk om iets te booten met netware.. Nu wil ik dus graag weer in het BIOS komen zoals vroeger.. Hebben jullie een idee? Met de knoppen DEL en HOME en F2 enzo kwam ik ook niet echt ver, ik kon alleen de pc specs bekijken, wat eigenlijk wat weg had van een BIOS maar te weinig functies...

Ik weet, het klinkt allemaal erg vaag, maar ik zou graag eens voor het eerst iets met die Thin Client willen doen. Ik heb al gezoch op Google naar netware, rpl-rom-ffc maar ben er niet veel wijzer van geworden. Bedankt iig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Probeer anders eens F10, F11 of F12. Wil nog wel eens helpen (mijn laptop bijvoorbeeld wil F12 hebben :|)

Wat je eventueel ook kan doen is ff de cmos clearen met een jumper op het moederbord, of dat batterijtje er even uithalen en stroom eraf.

[ Voor 41% gewijzigd door spone op 20-03-2005 00:39 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ok bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023