Ik heb een nieuwe externe harde schijf (op firewire aangesloten). Op usb is de performance vreemd, op firewire redelijk (80% van wat ik verwacht) .. Dus ik ben aan het tweaken.
Daarbij is er deze instelling:

Toch laat hij juist bij de bovenste intelling WEL de quickremoval instelling zien,

Maar bij de onderste instelling NIET na het herstarten van de pc (iets wat hij vraagt). Juist bij die onderste instelling had ik WEL het icoontje verwacht. (wat vaak toch niet werkt). En nee, ik heb het icoontje niet verborgen. Hoe stel ik de onderste insteliing ("optimize for performance") in MET de mogelijheid het device toch simpel te removen zonder in de device manager te hoeven graven?
effe specificatie:
-moederbord asus 845 PE chipset drivers ECHT geladen. --> uiteraard hebben intel accerated drivers geen zin voor een usb drive
-combo drive PL3507 via USB of firewire (combo) firmware 11/09/2004 (9 nov)
-maxtor 250 GB disk 6y250P0
-Xp sp2
Eject is iets anders als stop device!
Daarbij is er deze instelling:

Toch laat hij juist bij de bovenste intelling WEL de quickremoval instelling zien,

Maar bij de onderste instelling NIET na het herstarten van de pc (iets wat hij vraagt). Juist bij die onderste instelling had ik WEL het icoontje verwacht. (wat vaak toch niet werkt). En nee, ik heb het icoontje niet verborgen. Hoe stel ik de onderste insteliing ("optimize for performance") in MET de mogelijheid het device toch simpel te removen zonder in de device manager te hoeven graven?
effe specificatie:
-moederbord asus 845 PE chipset drivers ECHT geladen. --> uiteraard hebben intel accerated drivers geen zin voor een usb drive
-combo drive PL3507 via USB of firewire (combo) firmware 11/09/2004 (9 nov)
-maxtor 250 GB disk 6y250P0
-Xp sp2
offtopic:
Via usb2 performed hij niet consequest. Soms snel, maar door somiige benchmarks vertraagt hij teveel om nog iets zinnigs te zeggen.?
Via usb2 performed hij niet consequest. Soms snel, maar door somiige benchmarks vertraagt hij teveel om nog iets zinnigs te zeggen.?
Eject is iets anders als stop device!
[ Voor 20% gewijzigd door leuk_he op 22-03-2005 10:56 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.