[sitecom Wlan config tool] config tool blijft default

Pagina: 1
Acties:
  • 677 views sinds 30-01-2008

• p-de-geus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2025
ik heb bij een klant van mij in 2 identike pc's een sitecom wl-115 ingebouwd en geinstalleerd.

er moet verbinding gemaakt worden met een Speedtouch 580, hier heb ik WPA-PSK als beveiliging ingesteld.

met de tool van sitecom wil het verbinden maar niet lukken. met de tool van WinXP zelf lukt dit wel.
ik zet de tool van windows default zodat ik verbinding kan maken.

nu is alleen het geval dat als windows (opnieuw) opstart dat de tool van sitecom weer default staat en de tool van winXP weer default gezet moet worden met de hand. het vervelende is is dat ik de driver van die kaart niet los heb kunnen vinden, deze gaat gebundeld met de tool en als ik de tool deinstalleerd, deinstalleerd ik dus ook de driver :(. ik heb bij microsoft naar een oplossing gezocht maar ook met artikel 871122 kon ik het niet oplossen.

heeft iemand hier een oplossing voor of de driver los zonder de tool?

er draaid op die pc's Windows XP SP2.

[edit]
is er iemand die dezelfde kaart heeft en die voor mij de drivers wil rippen?
[edit]

[ Voor 6% gewijzigd door p-de-geus op 19-03-2005 21:54 ]

dSLR: Nikon D5300;

Verwijderd

Hoi, ik heb net ook twee Sitecom WL-115 PCI kaartjes gekocht, maar nog niet de gelegenheid gehad om ze te installeren. Maar als je kan voorkomen dat de tool gestart wordt bij het opstarten heb je het probleem in principe toch opgelost?

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 00:46

jefjef

learning by doing

moet je niet eerst service wireless zero configuration (WZC) uitschakelen in WINXP? anders zullen WZC en de tool van Sitecom elkaar constant in de weg gaan zitten...

zie ook <Klik>

succes

Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122

Verwijderd

Beetje oud he 8)7

Dit topic is gesloten.