Toon posts:

Magix Audio Cleaning Lab - Graphic Engine Failed? *

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen,

Ik heb gister de programma Magix Audio Cleaning Lab 2005 Deluxe (eng versie) geinstalleerd, de installatie was succesfull...

Maar als ik de programma wilt openen, zegt hij: "Graphic Engine Failed"..

Wat wil dat zeggen? Dat me pc niet voldoet aan de eisen van de programma op het gebied van Grafisch??

Ik hoor het graag 8)7

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:00
wat voor pc heb je dan...?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja; hier kunnen wij ook weinig mee. Lees deze nog eens door; dan zie je dat we nog wat informatie van je misssen. Pas je startpost even aan met die ontbrekende informatie dan pas ik je topictitel voor je aan :)

Graphic Engine Failed! > Magix Audio Cleaning Lab - Graphic Engine Failed? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pentium 4 2.54GHZ
512MB RAM
120Gig
Plug en Play monitor - NVIDIA GeoForce Ti 4200
Met Windos Xp Prof Sp2 (2002)

JAh nog iets? 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

scoop1, we verwachten op GoT een bepaalde eigen inzet van onze gebruikers. Zoals je kan lezen in het linkje wat ik je al eerder gaf wordt het gewaardeerd als je even meld wat je zelf al hebt geprobeerd. Heb je zelf al gezocht; waar dan en wat heeft het opgeleverd? Deze quote maakt misschien wat duidelijker wat dit topic een rare bijsmaak bezorgt:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.
Verder helpt het gooien met dergelijke smileys ook niet zo :)

Ik stel voor dat je bovenstaande tips gebruikt om zelf je probleem op te lossen. Mocht je er niet uitkomen kun je een nieuw topic openen waarin je bovenstaande punten wel in je topic laat terugkomen.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.