[XP]Partition magic.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Hey,
Mijn plan was om van C:\ een C:\ en D:\ te maken met partition magic, dit is (denk ik) fout gegaan want ik zie geen D:\, wel is mijn C:\ 50 gig kleiner geworden dus die moeten ergens gebleven zijn.

In partition magic zegt ie alleen dit maar:
http://img54.exs.cx/img54/1011/naamloos3br.jpg

Kan iemand mij aub helpen om die unallocated weer bij C:\ te krijgen!?

Thnx.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Pick a task.....

Redistribute free disk space, die moet je hebben ;) of eerst een nieuwe creëren natuurlijk. (Weet het zo niet meer uit mijn hoofd)

Gebruik anders de handleiding van het programma, staat veel handige info in.

[ Voor 21% gewijzigd door Roamor op 19-03-2005 20:47 ]

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-05 19:37
Rechtsklik op unallocated space, selecteer create partition, hatsekidee nog een partitie erbij! :P

[ Voor 9% gewijzigd door Martin op 19-03-2005 20:51 ]

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Het enige wat je hebt gedaan is de eeste partitie kleiner maken. Klik eens rechts op het grijze gedeelte in het plaatje en zeg "Create Partition".
Alle instellingen die je te zien krijgt kun je gewoon laten staan... Dan even opnieuw opstarten en PM zijn werk laten doen. NIET halverwegen afsluiten oid, kan wat lang duren.

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
http://img115.exs.cx/img115/777/naamloos8sw.jpg

Deze settings laten staan?

Bedankt voor de hulp ik maakte me al zorgen 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kwestie van de handleiding lezen dus; gewoon de stappen volgen zoals ze hierboven genoemd worden en ook ongetwijfeld in het programma zijn terug te vinden. Succes ermee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.