Heb sinds gister last van foutmeldingen tijdens het installeren van dingen. Eerst Act of War, kreeg ik de hele tijd de melding dat blabla.dat niet overeenkwam met "the setup's .cab file". Mijn broer had het spel ook geinstalleerd, en hij heeft al die .dat's gestuurd. Die heb ik in de map gezet waar ik het moest installeren, en toen lukte het wel. Jeuj.
Vandaag wilde ik Generals reïnstallen. Soortgelijk probleem. "Error 1335. The cabinet file 'data1.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package." Ik installeerde hem net nog maar eens, kijken of ie het deed, en dat lukte ineens. Ik had toen de firewall uitgezet, dus dacht dat het daardoor kwam.
Maar nu wil ik 3D Mark 2005 installeren. Zelfde probleem als met Act of War.
Het lijkt me niet dat er hier sprake is van foute bestanden of beschadidgde CD's, aangezien Generals het vroeger wel gewoon deed, en Act of War en 3D Mark 2005 het bij mijn broer wel doen.
Word er een beetje gek van, kan op deze manier zo'n beetje niks installeren. Help :'(!
Ohja, specs.
Syntax SV400
AMD Athlon XP 2800+ barton
512 mb ram
Maxtor nogwat 80 gb hd
Edit: Na vele keren op 'opnieuw' rammen bij die foutmelding heb ik 3D Mark 05 toch geinstalleerd gekregen.
Vandaag wilde ik Generals reïnstallen. Soortgelijk probleem. "Error 1335. The cabinet file 'data1.cab' required for this installation is corrupt and cannot be used. This could indicate a network error, an error reading from the CD-ROM, or a problem with this package." Ik installeerde hem net nog maar eens, kijken of ie het deed, en dat lukte ineens. Ik had toen de firewall uitgezet, dus dacht dat het daardoor kwam.
Maar nu wil ik 3D Mark 2005 installeren. Zelfde probleem als met Act of War.
Word er een beetje gek van, kan op deze manier zo'n beetje niks installeren. Help :'(!
Ohja, specs.
Syntax SV400
AMD Athlon XP 2800+ barton
512 mb ram
Maxtor nogwat 80 gb hd
Edit: Na vele keren op 'opnieuw' rammen bij die foutmelding heb ik 3D Mark 05 toch geinstalleerd gekregen.
[ Voor 20% gewijzigd door TMC op 19-03-2005 20:01 ]