Pocket PC aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:48
Ik wil dus m'n Pocket PC aansluiten, alleen maar om bestanden over te pompen, niet perse synchroniseren/kalender gebruiken ofzo.
Ik wil alleen niet 1 van die pakketten als Missing Link ofzo aanschaffen, is er misschien een shareware alternatief?

Verwijderd

Activesync

Weet alleen niet of dit ook met Apple compatible is, vast wel, want het is het enige dat bij PDA's geleverd wordt over het algemeen

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 19:34 ]

Verwijderd

ActiveSync ? www.microsoft.com ?

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:19
zover ik weet bestaat er geen standaard oplossing om bestanden uit te wisselen tussen osx en ppc. maar als t alleen gaat om bestanden uit te wisselen, dan kan je altijd een cardreader gebruiken om je sd card te vullen (zoveel intern geheugen zit er niet in een ppc, zodat je altijd wel een sd card moet gebruiken).

• Joortje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-03-2025
Je kan Pocketmac proberen. Zie www.pocketmac.net.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Activesync...jemig, dat werkt niet eens onder MacOSX. :X

Je kan idd zoals Joortje zegt Pocketmac gebruiken. Missing Sync is er ook natuurlijk.

Wil je alleen bestanden uitwisselen dat kun je dan op verschillende manieren doen natuurlijk.

Ik weet niet wat voor PPC je hebt, maar mijn iPaq 2210 die heeft bluetooth. Je kan heel makkelijk met bluetooth bestanden uitwisselen. Je kan het via infrarood, cardreader (jpvk007 zei het al) etc.

Pocketmac en Missing Sync zijn idd. specifiek voor synchronisatie e.d.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

uitwisselen gaat gewoon via de bluetooth configuratie van osX, lukt zonder exterene programmas

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Je kunt inderdaad Pocketmac gebruiken, maar ik heb van diverse kanten gehoord dat TheMissingSync ook een vrij goed pakket is, en wellicht zelfs beter dan Pocketmac.

[ Voor 6% gewijzigd door mindcrash op 20-03-2005 12:16 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

isync van Apple zelf kan ook al vrij veel, soms even lastig te configureren maar de help functie is zeer goed :)

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:33:
isync van Apple zelf kan ook al vrij veel, soms even lastig te configureren maar de help functie is zeer goed :)
iSync werkt niet met de PPC. Daar heb je dus een programma als Missing Sync voor nodig.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Verwijderd

Zwerver schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:44:
[...]

iSync werkt niet met de PPC. Daar heb je dus een programma als Missing Sync voor nodig.
Ow ik dacht dat de basis dingen gewoon werkte, omdat elke GSM ook werkt (via bluetooth)
Palm werkt namelijk wel.

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Ik kan je alvast zeggen dat het een heeeeeeeeeeeeele opgave is. Ik ben nu alweer 10 dagen bezig om het aan de gang te krijgen. Heb nu een full version kunnen regelen van pocketmac. We zullen dat maar vanavond zeer proberen. Ik adviseer je dus wel om de faq door te lezen...nu doe dat ook anders lukt het sowieso niet.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Nee hoor, het is geen hele opgave, wat de TS wilt is betrekkelijk eenvoudig. Het gaat hem dan ook eigenlijk alleen om het uitwisselen van bestanden en niet synchronisatie met iCal e.d.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
dan idd via bluetooth file kiezen send.. .:)

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
@nickx: Ik ben erg benieuwd of (en hoe!) het je gaat lukken om je PPC goed te laten syncen. Ben zelf bezig om te kijken of ik ga switchen, maar een voorwaarde is wel dat mijn Pocket PC (Fujitsu Siemens LooX) via BT kan syncen.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

missing sync werkt prima in mijn geval (ipaq 4150)...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Je hebt toch wel iets als hyperterminal waarmee je bestanden kan verzenden/ontvangen op een appeltje?
Pagina: 1