Topic gesloten. Mod beveelt search aan maar vindt niks

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Heys. (Wist zo snel geen betere topic title)

Nee ik vindt het niet onterecht dat mijn volgende topic gesloten is:
[rml][ XP] Gast aan, Login uitzetten ?[/rml]
Echter vindt ik de sluit-reden wel vreemd. Hierin staat namelijk:

"Dit is wel erg makkelijk te vinden door even te zoeken naar 'xp atomatisch laten inloggen' :)"

Maar daarmee krijg ik maar de volgende 2 results:
http://gathering.tweakers...atomatisch+laten+inloggen

WOS :: Inloggen met Win2k op Win2k3 server
SGD :: Online Game: Cybots 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Zoals je ziet dus geen uitleg hoe ik mijn probleem oplos. Ik heb de oplossing inmiddels al maar wat ik wil zeggen is: Zet wel een goede zoek term neer bij een "sluit-topic" bericht. Want zo zou ik er nog niks aan hebben gehad en had ik een 2e topic geopend ;) Echter heeft Double J mij de oplossing geboden en hem wil ik dus bedanken.

Let op nogmaals; Dit is géén flame, ik vindt het topic ook NIET onterecht dicht MITS er een goede zoek-term stond.

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 19-03-2005 19:29 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien had je even iets beter moeten kijken, dan had je gezien dat sanfranjake een typefoutje had gemaakt:

[search=xp automatisch laten inloggen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 10:52

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Pasta; ik zeg toch: Ik vindt het NIET onterecht. Maar er wordt gewoon geen goede zoek-term gegeven.

Cheatah; Daarom. Ik heb dat zelf wel door maar een nieuwekomer ofzo zou er een 2e topic voor openen dat ie daarmee niks gevonden krijgt. Dat wil ik alleen duidelijk maken. Ik heb idd niet goed gezocht, mijn excuses en daarom is het ook niet onterecht dat ie dicht is.

[ Voor 65% gewijzigd door TommyGun op 19-03-2005 19:31 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Misschien dat het beter lukt als je "automatisch" juist spelt? ;)

http://gathering.tweakers...-O&select_forum=#hitstart
Er zijn ongeveer 511 resultaten, verdeeld over 6 pagina's.
Daarmee moet je 't toch wel kunnen redden neem ik aan. :P

Nu je zelfs je oplossing al hebt én je de mogelijkheid hebt om bij de moderator in kwestie je beklag te doen over het slotje zelf, denk ik niet dat het veel zin heeft om hier verder een uitgebreide discussie over het triviale verschil tussen "automatisch" en "atomatisch" aan te gaan. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een sluit bericht is dan ook niet zo zeer om jou alsnog het antwoord te laten vinden - dus die redenatie is niet helemaal juist :)

sanfranjake heeft in dit geval een voorbeeld gegeven van een zoekopdracht en maakte hierin een typefoutje :)

De reden waarom je topic dicht is - je hebt namelijk zelf geen inzet getoond - blijft natuuriljk gewoon staan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.