Toon posts:

Apple ipod mini hulp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik in geen enkele topic mijn vraag kwijt kan, maak ik even een nwe aan die na mijn gewenste antwoord weer gesloten mag worden :)

Mijn broer en ik hebben allebei een ipod, mijn broer een blauwe en ik een zilvere. Maar mijn broer heeft in zijn menu bv eerst Muziek>Blader>Afspeellijsten enz. enz. maar ik heb meteen in het hoofdmenu Blader>Afspeellijsten enz enz..

Ik zou graag eerst 'muziek' willen hebben, weet iemand hoe dat moet? ik heb al in de gebruikershandeleiding gekeken.

gr

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:12
onder instellingen > hoofdmenu
kan je je menu wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jaa héé.. goeie! niet dus. iemand nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 17:21

DataGhost

iPL dev

nieuwe firmware. je broer heeft zn ipod later gekocht dan jij :) en heeft dus nieuwere firmware. kijk maar bij settings -> about en haal nieuwe firmware van de apple site

ja ff vertalen dus, ik heb mijne in het engels omdat ik dat op de een of andere manier fijner vind dan nederlands :) software in het nederlands is meestal zo lam vertaald enzo

[ Voor 38% gewijzigd door DataGhost op 19-03-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Je broer heeft de nieuwe firmware al en jij niet. Ik zou dus gewoon een upgrade doen. Is zo eenvoudig en ook nog eens gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ohw, okeej.. dat wilde ik weten! maar ik heb hem een weekje later gekocht dan hij maar bij een andere dixons, dus dan kan het kloppen. thnxss

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 00:50 ]

Pagina: 1