Creative Audigy 2 ZS Winamp rear speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:03
Mijn rear speakers doen het niet als ik een mp3 afspeel in winamp.

Dus ik selecteer in winamp 5.08 directsound ipv waveout maar dit hielp ook niet. (wat wel werkte met mijn oude live 5.1)
Ik heb me drivers geupdate, in het configuratie scherm gekeken of daar ook netjes de speakers op 5.1 stonden en dit was het geval.

Nu kan ik in de EAX utility van creative cmms aan zetten en dan heb ik geluid uit mijn rear speakers, maar dit is ook geen goede oplossing want in powerdvd komt vervolgens het geluid wat eigenlijk van voren moet komen ook door de rear speakers.

En heb ook gekeken naar winamp plugins maar deze maken dolby prologic en dat wil ik eigenlijk ook niet.

Wie heeft de oplossing voor mij?
Zodat het stereo signaal ook op de rear speakers te horen is.

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Je had natuurlijk ook even zelf kunnen zoeken, maar hier alsnog de oplossing ;)
http://gathering.tweakers...es/952453///winamp%2Crear

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:03
cool_zero schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:31:
Je had natuurlijk ook even zelf kunnen zoeken, maar hier alsnog de oplossing ;)
http://gathering.tweakers...es/952453///winamp%2Crear
Dus ik selecteer in winamp 5.08 directsound ipv waveout maar dit hielp ook niet. (wat wel werkte met mijn oude live 5.1)
Dat had ik dus allemaal al gedaan.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wie heeft de oplossing voor mij
Gewoon je instellingen goed zetten. Dit is echt al minmaal 100.000 keer op het forum gevraagd. Stel je audigy gewoon goed in, speel met instellingen of kijk in vergelijkbare topics of lees de help of FAQ's op de creative / winamp site.

het is niet nodig een vraag die al 100.000 keer gesteld is nog eens een keer te stellen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wie heeft de oplossing voor mij
Gewoon je instellingen goed zetten. Dit is echt al minmaal 100.000 keer op het forum gevraagd. Stel je audigy gewoon goed in, speel met instellingen of kijk in vergelijkbare topics of lees de help of FAQ's op de creative / winamp site.

het is niet nodig een vraag die al 100.000 keer gesteld is nog eens een keer te stellen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.