Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey lui,

ik heb hier een pocket pc (hp ipaq h1900 series, ik weet niet precies welke) van me opa, hij wou wat spelletjes enz.
Alleen ik heb een probleem, als ik naar Start --> programs --> File explorer ga. zie ik geen files en als ik op My Device klik of het pijltje ernaast om de lijst te krijgen van storage apperaten krijg ik niks. de knop werkt gewoon niet. De knopjes onderin die van storage device switchen werken ook niet meer.
Ik snap er echt nix van:/ Het heeft gewerkt. en via me normale windows pc zie ik wel de bestanden en mappen.

Iemand idee hoe dit te fixen is? of ik heb t weer kapot gemaakt..

maus

Verwijderd

Wat heb je zelf al uitgezocht ? :)

En even een hard resetje geven ?

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Misschien gewoon even resetten. ik denk dat dat helpt.

edit:

ik moet sneller type

[ Voor 28% gewijzigd door Justifier op 19-03-2005 19:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik op het knopje druk, gaat hij uit. maar als ik hem weer aanzet ben ik in 1 seconden weer erin. Dit is toch geen resetten of? ik heb echt geen idee hoe m volledig te resetten. tips? :)

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Onderop zit als het goed is een klein gaatje waar je met je pennetje een soft-reset kan doen. die aan-uit knop is eigenlijk niet meer dan een slaapstand ;)

Verwijderd

Je kan op mijn iPaq met de stylus links onderaan in een gaatje drukken voor een soft reset.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:18:
Je kan op mijn iPaq met de stylus links onderaan in een gaatje drukken voor een soft reset.
Thnx! heb m gevonden, en file explorer werkt weer! :)

dat was t dan :) bedankt

maus

Verwijderd

nog een tip: zo'n beetje 90% van alle ppc problemen zijn op te lossen door een soft resetje
Pagina: 1