Het lijkt me wel geinig om rc5 en ogr door elkaar te gaan draaien, maar hoe moet dat? kan ik ook instellen dat hij dan weer eens wat ogr doet en daarna weer rc5. Dus niet dat ik de hele tijd de prioriteit moet veranderen?
tuurlijk, maak 2 ini's en zet in je scheduler dattie iedere zoveel uur/dagen moet wijzigen. Wel even in je ini aangevn dat hij moet herstarten bij change.
Verwijderd
Kna ook simpeler. Als het volgende in de ini zet zal hij eerst een rc5 block in de buffer wegwerken en dan de stubs in ogr.
[rc5]
fetch-workunit-threshold=1
preferred-blocksize=32
[ogr]
[misc]
project-priority=DES,CSC,RC5,OGR
[buffers]
frequent-threshold-checks=0
[rc5]
preferred-blocksize=32
[ogr]
[misc]
[buffers]
Verwijderd
Moet dat niet zijn :Op maandag 08 januari 2001 22:19 schreef stappel het volgende:
Kna ook simpeler. Als het volgende in de ini zet zal hij eerst een rc5 block in de buffer wegwerken en dan de stubs in ogr.
[rc5]
preferred-blocksize=32
[ogr]
[misc]
[buffers]
[misc]
project-priority=RC5,OGR,DES=0,CSC=0
??
Verwijderd
dat maakt dus lekker niets uit.
des en csc zijn al lang afgelopen. daar zal je nooit units meer van krijgen.
en omdat de client toch 1 unit rc5 en 1 stub ogr krijgt zal hij deze omste beurten afwerken. dus rc5,ogr of ogr,rc5 maakt niks uit.
des en csc zijn al lang afgelopen. daar zal je nooit units meer van krijgen.
en omdat de client toch 1 unit rc5 en 1 stub ogr krijgt zal hij deze omste beurten afwerken. dus rc5,ogr of ogr,rc5 maakt niks uit.
Verwijderd
Stappel --> wie weet komt er om de een of andere vage reden nog eens een project dat zo heet 
Hlpdesk --> What happend to your icon
Hlpdesk --> What happend to your icon
ik wil hlemaal geen ogr draaien maar dat gebeurd ennieway toch wel,
is er een manier om dat juist te disable'n?
enige upside is dat ik dan toch zo nu en dan in de daily dpc ogr top 30 sta.
maar zonder ogr haal ik mischien wel net de rc5 top 30 (op een hele goede dag).
geen idee hoeveel blokjes dat scheelt.
het rare is dat mijn ogr stats als een dolle schommelen en zelf hele dagen worden overgeslagen omdan oppeens weer de lucht in vliegen terwijl mijn rc5 stats vrij stabiel elke dag hetzelfde blijven
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Dat je bij RC5 constant draait, en bij OGR niet, komt omdat bij OGR je veel grotere variatie in de grootte van blokjes (stubs) hebt. Daardoor krijgt je koetje niet iedere dag een stub af, omdat sommige zo groot zijn. Op het monent dat ie dan wel af is krijg je plotseling een hoge score.
[removed]
Verwijderd
[misc]Op dinsdag 09 januari 2001 09:38 schreef GiLuX het volgende:
ik wil hlemaal geen ogr draaien maar dat gebeurd ennieway toch wel,
is er een manier om dat juist te disable'n?
enige upside is dat ik dan toch zo nu en dan in de daily dpc ogr top 30 sta.
maar zonder ogr haal ik mischien wel net de rc5 top 30 (op een hele goede dag).
geen idee hoeveel blokjes dat scheelt.
het rare is dat mijn ogr stats als een dolle schommelen en zelf hele dagen worden overgeslagen omdan oppeens weer de lucht in vliegen terwijl mijn rc5 stats vrij stabiel elke dag hetzelfde blijven
project-priority=RC5,OGR=0,DES=0,CSC=0
Dit gebruiken en je doet alleen nog maar RC5!
Hmm dat schommelen kan komen door een gebruiker die jij een koe hebt gegeven maar niet kan controleren.. vriend ofsow..
die kan dus wel ogr doen ofsow
Pagina: 1