Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Je kan proberen om de '@xx.xx' te blokkeren bij een aantal om te kijken of het afneemt, maar verder weet ik het niet.
Je kan wel iig de junkmailfolder op automatisch verwijderen zetten, maar dan heb je alleen het nadeel dat als er een email per ongeluk in de junkmail komt, die meteen weg is. Hoor je dus niks van.
C:\>_
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Tja, en als ze dus slecht gecomprimeerde JPEG's, GIF's en Frontpage-HTML gaan meesturen zit je al snel op 135 KB.
[ Voor 6% gewijzigd door RVW op 20-03-2005 14:10 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat is daar aan verboden?Sneak[3G] schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:35:
Naar mijn weten is groter dan 50 kb ook verboden.
Hoe bedoel je dit?
Minder makkelijk te traceren? het lijkt me dat er in een spammailtje zoiezo wel staat van wie het komt, waarom verstuur je anders spamRVW schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:08:
Volgens mij zijn spammers overgegaan van het linken naar afbeeldingen op het insluiten van de daadwerkelijke afbeeldingen bij de spam. Dit heeft als voordeel dat een spambericht geen links meer hoeft te bevatten naar een website, zodat de spammer minder makkelijk getraceerd kan worden..
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
en nog wel gratis
maar daar heb ik al een tijdje last van maandje of iets
De mailheaders worden toch altijd vervalst, dus de afzender waar het mailtje vandaan lijkt te komen is nooit de echte afzender. Daarom is bouncen van spam-mail ook zo'n nutteloze bezigheid.Maverick schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:15:
[...]
Minder makkelijk te traceren? het lijkt me dat er in een spammailtje zoiezo wel staat van wie het komt, waarom verstuur je anders spam
Door het analyseren van de headers kan de verzendende computer wel worden gevonden, maar dit zijn toch meestal geinfecteerde windows-bakken bij niets vermoedende consumenten thuis, dus dan weet je nog niet wie het mailtje verstuurd heeft (ditzelfde probleem speelt bij het opsporen van bijvoorbeeld de daders van DDOS-aanval)
Een spammer kan echter nooit de hoster of de domeinnaam van z'n website faken: de zogenaamde 'spamvertised' websites bieden vaak nog de beste aanwijzing bij het opsporen van een spammer. Als je geen site gebruikt, en je complete reclame inclusief plaatjes gewoon met de spam meestuurt ben je al heel wat moeilijker te vinden. Vage telefoonnummers en/of vage mailadressen in het buitenland (voor eventuele bestellingen van het gespamde product) zijn nog steeds slecht na te trekken.
[ Voor 17% gewijzigd door RVW op 20-03-2005 16:12 ]
Verwijderd
Tip: Je moet je hotmail instellingen veranderen, je hebt waarschijnlijk een Nederlandse account.Firestone schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:59:
Ik heb ze ook sinds een paar weken. Erg irri, sinds me box vol zit na 2 dagen niet checken. Ik weet niet wat er aan te doen is, maar door dit heb ik besloten compleet over te stappen op een andere service en me hotmail alleen voor 'spam sites' te houden. volledig spamfilter aan dus.
Je kan proberen om de '@xx.xx' te blokkeren bij een aantal om te kijken of het afneemt, maar verder weet ik het niet.
Je moet dat veranderen naar America, en om precies te zijn Miami Florida, dat is de plaats waar je vanaf nu woont. Kies voor de makkelijkheid even deze postcode 90210... Nadat je dit veranderd hebt, zeg je je account op (niet bang zijn). Nadat je je account opgezegd hebt, meld je je direct weer aan. (gegevens zijn niet verloren gegaan) Nu heb je een hotmail account met 25MB en na een paar dagen wordt dit automatisch verhoogd naar 250MB. Dit is geen oplossing voor die vervelende spam, maar wel handig als je een paar weken geen gelegenheid hebt om je mail te checken, en vervolgens al je belangrijke mail verloren is gegaan. Dit is al een oude truc, die mij mij goed werkte. Succes
Alsof er regels zijn voor spamSneak[3G] schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:35:
ik kan er alleen niets over vinden op internet.... Ik snap dan ook niet waarom de spammers van 1 kb naar 135 kb mailtjes zijn gegaan.. Naar mijn weten is groter dan 50 kb ook verboden.
Ook al gaan ze 10 MB spam mailtjes versturen, je houdt het toch niet tegen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Je hoeft je account niet op te zeggen, na een paar dagen wordt de mailbox automatisch aangepast in grootte.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:02:
[...]
Tip: Je moet je hotmail instellingen veranderen, je hebt waarschijnlijk een Nederlandse account.
Je moet dat veranderen naar America, en om precies te zijn Miami Florida, dat is de plaats waar je vanaf nu woont. Kies voor de makkelijkheid even deze postcode 90210... Nadat je dit veranderd hebt, zeg je je account op (niet bang zijn). Nadat je je account opgezegd hebt, meld je je direct weer aan. (gegevens zijn niet verloren gegaan) Nu heb je een hotmail account met 25MB en na een paar dagen wordt dit automatisch verhoogd naar 250MB. Dit is geen oplossing voor die vervelende spam, maar wel handig als je een paar weken geen gelegenheid hebt om je mail te checken, en vervolgens al je belangrijke mail verloren is gegaan. Dit is al een oude truc, die mij mij goed werkte. Succes
Deden ze dat maar, dan zouden alle spammers binnen de kortste keren failliet gaan aan al het dataverkeer en zou ik lekker alle mails groter dan 256kb weigeren.Atlas schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:06:
[...]
Alsof er regels zijn voor spam
Ook al gaan ze 10 MB spam mailtjes versturen, je houdt het toch niet tegen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 16:38 ]
Dat maakt toch niks uit? de link die in het mailtje staat verwijst toch ook naar een websiteRVW schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:08:
Volgens mij zijn spammers overgegaan van het linken naar afbeeldingen op het insluiten van de daadwerkelijke afbeeldingen bij de spam. Dit heeft als voordeel dat een spambericht geen links meer hoeft te bevatten naar een website, zodat de spammer minder makkelijk getraceerd kan worden, en dat er met sites als SpamCop geen abuse-mailtjes naar een hoster gestuurd kunnen worden. Daarnaast kun je in nieuwere e-mailclients ervoor kiezen dat gelinkte plaatjes uit veiligheidsoverwegingen niet worden getoond. Dit omzeilen de spammers door de plaatjes gewoon mee te sturen.
Tja, en als ze dus slecht gecomprimeerde JPEG's, GIF's en Frontpage-HTML gaan meesturen zit je al snel op 135 KB.
En hotmail toont de meegezonden plaatjes ook niet uit veiligheidsoverwegingen, dus ik zie het nut niet