hoe heet tie.
Blood Brothers..geen dank 
-MrData
-MrData
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
als je in de readme kijk ergens onderin bij credits staat erin wie de liedjes hebben gemaakt, wel vet cool muziek. Zit zelf ratm in 
o het spel is ook vet
o het spel is ook vet
Verwijderd
Papa Roach is fake-ass muziek. Ze maken iets plats van alle Hardcore en Punk!
Ze zijn zo'n ethnisch verantwoord groepje, een paar kleurlingetjes erin en het is goed, een zangertje met een zwak schreeuwstemmetje, en ze hebben afgekapte riffs. Ook jatten ze hun lyrics en zogenaamde zelf verzonnen ideetjes.
Kortom: Papa Roach is fucked!
RATM is cool! (jammer dat Zackie ermee gekapt is) '(
Ze zijn zo'n ethnisch verantwoord groepje, een paar kleurlingetjes erin en het is goed, een zangertje met een zwak schreeuwstemmetje, en ze hebben afgekapte riffs. Ook jatten ze hun lyrics en zogenaamde zelf verzonnen ideetjes.
Kortom: Papa Roach is fucked!
RATM is cool! (jammer dat Zackie ermee gekapt is) '(
en wat vind je van die zebra head gast dan? met dat nr, playmate of the year (is toch beetje zelfde soort muziek?) ik vind die wel cool!
Zelfde soort muziek?
...
Uh. Tjah, 't is allebei mainstream, maar ik zou niet zeggen in de zelfde richting
...
Uh. Tjah, 't is allebei mainstream, maar ik zou niet zeggen in de zelfde richting
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Toen Zack er mee stopte was het meteen minder leuk.
Maar als je bij het option-menu van THPS2
bij Movies (ofzoiets) kijkt...zit er ook een filmpje van de music-credits...staat alles bij.
MAAR PAPA ROACH IS OOK GOED!!! (maar RATM is beter!)
Maar als je bij het option-menu van THPS2
bij Movies (ofzoiets) kijkt...zit er ook een filmpje van de music-credits...staat alles bij.
MAAR PAPA ROACH IS OOK GOED!!! (maar RATM is beter!)
Pagina: 1