[Film] Via de videokaart of via Realmagic H+

Pagina: 1
Acties:

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik zit met een dilemma, ik heb hier een Ati 9700pro en een Realmagic Hollywood+.

Mijn vraag is of de output kwalliteit van de ATi net zo goed van kwalliteit is als de realmagic. de realmagic heeft wel hardwarematige mpeg, maar dat is softwarematig ook te regelen lijkt me en mijn pc is snel genoeg dus dat is het probleem ook niet.

Geluidskaart is een terratec 5.1. Dus ook geen probleem, gaat hier alleen om de kwalliteit. Wat raden jullie me aan!

Alvast bedankt.

Verwijderd

Gooi die Hollywood kaart bij het grofvuil. Ik herrinner me dat alles matig werd nadat ik die kaart in de PC had omdat je je monitor er ook doorheen looped. Heb je een Celeron 400, dan ok, maar alles wat sneller is rechtvaardigd een abrubt einde van het leven van je Hollywood+

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
heb die kaart idd ook gehad, en alles word wat waziger... beetje jammer van de kaart, maar misschien leuk voor in een goedkoop HT pc'tje? Ati 9700 is qua qualiteit wel beter :P dus ga daar maar voor

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Ik ben het met je eens dat de hollywood+ op je PC het scherm wat waziger maakt. Maar als je je PC op je televisie aansluit dan geeft de hollywood+ nog steeds een superieur beeld tov de 9700!

Misschien kan je je dvd's op je pc gewoon via je videokaart laten gaan (en dus niet de H+ doorlussen), maar deze wel op je TV aansluiten? Mits je die op de kamer hebt staan natuurlijk :) .

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Ik heb binnenkort een NAD DVD speler, dus dat gaat weer boven de Realmagic Hollywood+.

Tevens heb ik hem er al uitgesloopt.

Enigste vraag die mij rest is of de toekomstige dvd's (blue ray eg.) wel afspeelbaar zijn in de huidige generatie dvd spelers.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

BSeB schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:20:
Ik heb binnenkort een NAD DVD speler, dus dat gaat weer boven de Realmagic Hollywood+.

Tevens heb ik hem er al uitgesloopt.

Enigste vraag die mij rest is of de toekomstige dvd's (blue ray eg.) wel afspeelbaar zijn in de huidige generatie dvd spelers.
Ga maar uit van niet. CD spelers lezen immers ook geen dvd's.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1