Ik zoek een USB verlengkabeltje van +/- 5 cm. Ik weet dat ze er zijn maar ik kan ze nergens krijgen. Weet iemand van jullie waar deze te koop zijn?
www.reichelt.de heeft ze voor minder dan een euro. Allen het minimale bestel bedrag daar is voor het buitenland 100 euro. Dus zoek iemand die daar bestelt en vraag of je mee kan bestellen :-).
Edit:
Ik las meter ipv cm
Edit:
Ik las meter ipv cm
[ Voor 11% gewijzigd door Brokencore op 19-03-2005 15:40 ]
Waarom van 5 centimeter
20cm is wel een normaal verkrijgbare maat, en die kost gewoon 1 of 2 euro hier in Nederland.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
5 Centimeter waarschijnlijk niet, ik heb het althans nog nooit gezien. Ik vind het overigens een vreemde lengte.PilatuS schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:37:
is dit niet bij zo'n beetje iedere pc winkel te koop
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
ze zijn er wel
heb hier hier een liggen, maar die is helaas defect.
vaak zitten ze bij mp3 players oid, misschien eens een mailtje richting wat makers van die dingen.
heb hier hier een liggen, maar die is helaas defect.
vaak zitten ze bij mp3 players oid, misschien eens een mailtje richting wat makers van die dingen.
Verwijderd
5cm is wel erg kort (en precies de lengte die aan de mini USB hubs zitten). Misschien is het handiger om een losse kabel te halen en 2 losse USB stekkers. Op die manier heb je 1 kabel precies zoals je wilt en 1 kabel van het overschot (vast wel handig voor andere doeleinden
)
Los heb ik geen idee waar... Ze zitten vaak wel bij USB sticks, om te voorkomen dat de (meestal iets te grote) usb stick net niet past tussen de andere usb pluggen.
misschien vragen in een computerwinkel of ze toevallig zo'n ding ergens (nog) los hebben liggen
misschien vragen in een computerwinkel of ze toevallig zo'n ding ergens (nog) los hebben liggen
Dat is precies waar ik hem ook voor nodig heb. Ben al bij verschillende computer winkels geweest maar de meeste kijken mij met grote ogen aan omdat zij er nog nooit van gehoord hebben.DJSmiley schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:13:
Los heb ik geen idee waar... Ze zitten vaak wel bij USB sticks, om te voorkomen dat de (meestal iets te grote) usb stick net niet past tussen de andere usb pluggen.
Ik gebruik nu ook een verleng kabel van zo'n 20 cm maar die is toch een beetje lang.
Je kan em ook opvouwen en er dan zo'n postelastiek omheen draaien. Dan ben je er ook (dat is tenminste wat ik gedaan heb).Ik gebruik nu ook een verleng kabel van zo'n 20 cm maar die is toch een beetje lang.
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600
Pagina: 1