Toon posts:

[FLASH]flash geluid door laten lopen na refresh html

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag.
Ik ben opzoek naar een methode om het geluid van mijn flashbestand door te laten lopen ook al wordt de html pagina (waar het flashbestand in staat) opnieuw geladen. (gerefreshed)

Ik hoop dat er hier iemand is die er een soort oplossing voor heeft.

Alvast bedankt voor jullie tijd :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

het enige wat gemakkelijk te doen is, is je flash in een apart (eventueel onzichtbaar) frame te zetten.

Je zou kunnen gaan nadenken over een variabele die je met javascript over de pagina heenpost en die de playhead van je muziek doorgeeft, maar dat gaat denk ik wel stotteren :/

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
is er ook een andere manier dat je weet misschien?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 16:20:
is er ook een andere manier dat je weet misschien?
Nee :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-03 23:22
Het enige wat ik kan bedenken is een pop-up maar dat lijkt me een hele slechte oplossing.
Waarom zou iemand je Flash pagina trouwens moeten willen refreshen?.
edit:
errrr, waarschijnlijk dus hierom: " html pagina (waar het flashbestand in staat) opnieuw geladen." Het gaat niet om een volledige Flash pagina maar een html-painga met een Flash element?

[ Voor 39% gewijzigd door LB Back op 19-03-2005 22:15 ]

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 11:47
Je moet OF je flashbestand met muziek ergens anders neer zetten (zoals voorgesteld hierboven: in een ander frame of een popup (popunder))

Of je kan je hele site in flash bouwen. Dit is wel wat rigoureus, maar dan kan je andere pagina's inladen in je flash.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Niky schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:37:
Je moet OF je flashbestand met muziek ergens anders neer zetten (zoals voorgesteld hierboven: in een ander frame of een popup (popunder))

Of je kan je hele site in flash bouwen. Dit is wel wat rigoureus, maar dan kan je andere pagina's inladen in je flash.
Als je refresht klikt in je browser, dan refresh je alles hoor ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1