Ik kreeg om 14:04 een mailtje van een Frontpage Admin dat mijn username 'DanielB' geblokkeerd is gezien ik voorheen gebruik maakte van een andere username, welk ik om wat redenen niet hier wil vermelden (ik verzoek de lieve modjes dat dus ook niet te doen
) en dus username 'DanielB' heb geregistreerd, terwijl ik de eerste account dus geheel achter me liet. Ik vind het eerlijk gezegd raar dat ik nu op mijn ouwe account moet werken, waar al mijn recente activiteiten niet actief op zijn en dat het bij het inloggen zelfs lijkt alsof de account 'DanielB' zelfs verwijderd/vernietigd is.
Overigens staat er in de email dat ik in het betreffende mailtje ook dat ik in dit subforum een nickchange kan aanvragen. Echter vind ik het raar dat dit in een mailtje wordt gezet dat over een tweede username gaat die dus geblokkeerd is. Als die nieuwe username bestaat kan de oude username toch niet veranderd worden in de nieuwe?
Nu is mijn vraag of het mogelijk is de account met de username 'DanielB' te deblokkeren en de andere account op inactief te zetten of zelfs te verwijderen.
Overigens staat er in de email dat ik in het betreffende mailtje ook dat ik in dit subforum een nickchange kan aanvragen. Echter vind ik het raar dat dit in een mailtje wordt gezet dat over een tweede username gaat die dus geblokkeerd is. Als die nieuwe username bestaat kan de oude username toch niet veranderd worden in de nieuwe?
Nu is mijn vraag of het mogelijk is de account met de username 'DanielB' te deblokkeren en de andere account op inactief te zetten of zelfs te verwijderen.
offtopic:
Ik gebruik de nieuwe username al een tijdje, waarom wordt het nu pas geconstateerd?
Ik gebruik de nieuwe username al een tijdje, waarom wordt het nu pas geconstateerd?
[ Voor 8% gewijzigd door DanielB op 19-03-2005 14:43 ]