Radeon IGP 345 overclocken?

Pagina: 1
Acties:

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Op mijn NX9010 zit een radeon IPG 345 videokaart.

Voor games, video applicaties ed. is het ondraaglijk om te zien hoe slecht hij het doet.

Nu heb ik custom drivers geinstalleerd om deze kaart te kunnen overclocken.

Wie heeft deze kaart weleens met succes overclocked en hoever ging je dan waar het nog goed ging?

Via de got search heb ik gezocht alleen dat gaf helaas niet de gewenste resultaten.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

is bij elke kaart anders, de een krijgt zijn bloedsnelle 6800GT ook maar 20 mhz meer, de ander 75mhz, je kan doorgaan zolang je geen artifacts krijgt....

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Verwijderd

Probeer rivatuner of ati tool :)
Met ati tool kan je automatisch laten "meten" hoe ver die kan overclocken zonder dat je artifacts (strepen etc) in je beeld gaat krijgen.
Maar ik denk niet als je gaat overclocken dat dan opeens alles soepel gaat lopen ;) het heeft wel een beetje nut maar niet zo heel veel (voor alleen vga dan)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
GoldenSample schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:44:
is bij elke kaart anders, de een krijgt zijn bloedsnelle 6800GT ook maar 20 mhz meer, de ander 75mhz, je kan doorgaan zolang je geen artifacts krijgt....
Als ik langzaam steeds een paar tikjes sneller ga, dan zullen er toch niet zo snel blijvende gevolgen ontstaan?

Ik neem aan dat je het vanzelf merkt als er iets mis gaat?

Zodra dit gebeurt is het neem ik aan gewoon een kwestie van in save mode opstarten en daarna weer terug clocken op de snelheid waar het wel goed ging?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:59

sapphire

Die-hard pruts0r

hey die Lap heeft m'n Pa ook :)

Welke drivers gebruik je ? ik vroeg me namelijk laatst af of de gewoone catalyst ook op die GPU zouden werken, dat zou ik liever weten voor ik dat ding ga formateren ;)

Gabriël AM5