[MCE 2005] TV optimalisatie - deze handmatig draaien*

Pagina: 1
Acties:

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-04 12:03

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
Toen ik de eerste keer MCE 2005 had geinstalleerd kreeg ik de melding dat MCE me beeld wou optimaliseren voor een TV. Toen ik dat deed werden de lettters in het start menu wat groter en was alles beter leesbaar.

Nu heb ik windows er opnieuw opgezet en krijg ik deze optie niet meer te zien.
Weet iemand of je deze optie later nog een keer kan op roepen. Want nu zijn de letters in b.v. het start menu niet echt goed te lezen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb even je topic titel iets aangepast :)

[ Voor 19% gewijzigd door elevator op 19-03-2005 12:54 ]

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
Klein kickje.

Is er echt niemand die weet hoe je dit kan oplossen.

Verwijderd

setup wizard opnieuw draaien, en kiezen dat je een normale tv hebt via compisite/s-video aangesloten. Waarschijnlijk krijg je hierna wel de optie om letters te vergroten.

probleem is dan: (ik weet niet of het inmiddel via windows update is opgelost) dat je waarschijnlijk zwart beeld krijgt in full-screen

wat ik voorstel als dat het geval is dat je zelf in configuratiescherm -> beelscherminstellingen, onder de vele tabbladen kijkt naar de manieren om je lettergrootte. dpi dat soort zaken aan te passen.

beetje tweaken kortom en je hebt het gewenste effect van een grotere weergave.

• Dark Angel

Dark Angel

Corvette LS Power

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:07:
setup wizard opnieuw draaien, en kiezen dat je een normale tv hebt via compisite/s-video aangesloten. Waarschijnlijk krijg je hierna wel de optie om letters te vergroten.

probleem is dan: (ik weet niet of het inmiddel via windows update is opgelost) dat je waarschijnlijk zwart beeld krijgt in full-screen

wat ik voorstel als dat het geval is dat je zelf in configuratiescherm -> beelscherminstellingen, onder de vele tabbladen kijkt naar de manieren om je lettergrootte. dpi dat soort zaken aan te passen.

beetje tweaken kortom en je hebt het gewenste effect van een grotere weergave.
Klopt ja na de wizard krijg je een zwart scherm te zien.

ik heb nu wel wat kunnen zelf kunnen instellen alleen ik vondt dat de wizzard toch net iets beter was kwa lettertype instellingen.