|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Ik heb even je topic titel iets aangepast
[ Voor 19% gewijzigd door elevator op 19-03-2005 12:54 ]
Klein kickje.
Is er echt niemand die weet hoe je dit kan oplossen.
Is er echt niemand die weet hoe je dit kan oplossen.
Verwijderd
setup wizard opnieuw draaien, en kiezen dat je een normale tv hebt via compisite/s-video aangesloten. Waarschijnlijk krijg je hierna wel de optie om letters te vergroten.
probleem is dan: (ik weet niet of het inmiddel via windows update is opgelost) dat je waarschijnlijk zwart beeld krijgt in full-screen
wat ik voorstel als dat het geval is dat je zelf in configuratiescherm -> beelscherminstellingen, onder de vele tabbladen kijkt naar de manieren om je lettergrootte. dpi dat soort zaken aan te passen.
beetje tweaken kortom en je hebt het gewenste effect van een grotere weergave.
probleem is dan: (ik weet niet of het inmiddel via windows update is opgelost) dat je waarschijnlijk zwart beeld krijgt in full-screen
wat ik voorstel als dat het geval is dat je zelf in configuratiescherm -> beelscherminstellingen, onder de vele tabbladen kijkt naar de manieren om je lettergrootte. dpi dat soort zaken aan te passen.
Klopt ja na de wizard krijg je een zwart scherm te zien.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:07:
setup wizard opnieuw draaien, en kiezen dat je een normale tv hebt via compisite/s-video aangesloten. Waarschijnlijk krijg je hierna wel de optie om letters te vergroten.
ik heb nu wel wat kunnen zelf kunnen instellen alleen ik vondt dat de wizzard toch net iets beter was kwa lettertype instellingen.