ik hoorde een gerucht dat de-laptopper.nl failliet is. Kan iemand dit bevestigen?¿?
Wow, echt onderbouwd. Heb zelf niets kunnen vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:44:
ik hoorde een gerucht dat de-laptopper.nl failliet is. Kan iemand dit bevestigen?¿?
Hmm, heb daar een laptop besteld (vorige week vrijdag) en levertijd was 5 tot 10 werkdagen. Gelukkig gekozen voor betaling bij afhaling mocht het echt zo zijn... Ben benieuwd.
.
Ik heb zelf ook een laptop besteld. Dit is ruim een maand geleden, iedere week dat ik bel krijg ik te horen dat het met een week is verschoven. Opzich geen probleem vond ik. Alleen gaat het om een model die nergens anders is te krijgen. (voor zover ik weet) Het ging om een 2gig centrino met 1024 DDR 400 en een 256 MB vga kaartje.
Gelukkig heb ik voor rembours betalen gekozen. Het gerucht heb ik gehoord van de eigenaar van 1 van de grootste leveranciers van het oosten van Nederland. Of het waar is weet ik niet, ik ga er zeker achteraan bellen.
Gelukkig heb ik voor rembours betalen gekozen. Het gerucht heb ik gehoord van de eigenaar van 1 van de grootste leveranciers van het oosten van Nederland. Of het waar is weet ik niet, ik ga er zeker achteraan bellen.
Dit is niet de manier waarop je een topic hoort te starten. Tevens staat het topic ook nog eens in het verkeerde subforum. Check de faq nog eens.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.