Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 11:15
Ik ben op zoek naar een goede moderne PDA maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus misschien kunnen jullie me verder helpen.

Ik zoek:

1) een PDA die bij de tijd is
2) waar voldoende communicatiemogelijkheden op zitten (ik denk aan Wifi/USB... als er iets anders/beters is graag in de groep gooien)
3) Gebruik is primair voor autonavigatie
4) moet makkelijk mee te nemen zijn in een andere auto (dus geen geklooi met draden enzo)
5) ik weet niet of het kan maar als ik een route heb ingegeven en er staat ergens file dat ie automatisch een alternative route berekend
6) moet betaalbaar zijn (dus geen high end van 1000 euri ofzo)

Als jullie vinden dat ik iets belangrijks over het hoofd zie vind ik het fijn als je me er nog even op attendeert.

Wat voor PDA + software voldoen aan mijn wensen?

Alvast bedankt!! _/-\o_ _/-\o_

Hoi..

Verwijderd

Als ik het zo zie heb je niet goed gekeken wat er allemaal op de markt is. Ga dat maar eerst eens uitzoeken en vraag dan eventueel naar de ervaringen van mensen met bepaalde modellen.
Niet dat ik je niet wil helpen, maar ga eerst zelf eens aan de slag. Ga reviews lezen op internet, probeer wat info te krijgen van de sites van producenten of whatever. Ik denk dat je op deze site en op dit forum wellicht ook het een en ander kan vinden waar je wat aan hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 12:13 ]

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-11 21:13
www.pdashop.nl kom je er denk ik wel uit? :)

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

1) een PDA die bij de tijd is
Met een twee jaar oude Palm of PocketPC met Bluetooth kom jij met jouw eisen er ook wel hoor, da's de meest naïeve eis die ik tot nu toe nog heb zien langskomen. :{

[ Voor 5% gewijzigd door Stereotomy op 19-03-2005 13:20 ]

Alors.

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 11:15
Hoe zit het b.v. met proc.snelheid? de HP's op 624 Mhz od een acer op 266Mhz..Is dat verschil enorm merkbaar of nauwelijks?

Als ik een PDA koop zonder ingebouwde GPS antenne, kan ik die dan nog los erbij kopen?
Kan Tom Tom navigatie zich aanpassen als ik een file op mijn weg krijg? (stippelt hij direct een alternative route uit?)

op PDAshop.nl staan (slechts) 3 modellen met ingebouwde GPS-antenne die ook nog eens een (naar mijn idee) trage proc hadden en niet echt geweldige specs. Is dit iets wat nog moet komen of gewoon oudbollig. M.a.w. is zo'n TomTom muisje veel handiger??

Ik ben me al 2 weken aan het verdiepen in de PDA-markt, maar zoals ik al eerder zei -> ik zie door de bomen het bos onderhand niet meer..Wie kan mijn bovenstaande vragen beantwoorden?

Alvast bedankt.

Hoi..