Ik ben op zoek naar een goede moderne PDA maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus misschien kunnen jullie me verder helpen.
Ik zoek:
1) een PDA die bij de tijd is
2) waar voldoende communicatiemogelijkheden op zitten (ik denk aan Wifi/USB... als er iets anders/beters is graag in de groep gooien)
3) Gebruik is primair voor autonavigatie
4) moet makkelijk mee te nemen zijn in een andere auto (dus geen geklooi met draden enzo)
5) ik weet niet of het kan maar als ik een route heb ingegeven en er staat ergens file dat ie automatisch een alternative route berekend
6) moet betaalbaar zijn (dus geen high end van 1000 euri ofzo)
Als jullie vinden dat ik iets belangrijks over het hoofd zie vind ik het fijn als je me er nog even op attendeert.
Wat voor PDA + software voldoen aan mijn wensen?
Alvast bedankt!!
Ik zoek:
1) een PDA die bij de tijd is
2) waar voldoende communicatiemogelijkheden op zitten (ik denk aan Wifi/USB... als er iets anders/beters is graag in de groep gooien)
3) Gebruik is primair voor autonavigatie
4) moet makkelijk mee te nemen zijn in een andere auto (dus geen geklooi met draden enzo)
5) ik weet niet of het kan maar als ik een route heb ingegeven en er staat ergens file dat ie automatisch een alternative route berekend
6) moet betaalbaar zijn (dus geen high end van 1000 euri ofzo)
Als jullie vinden dat ik iets belangrijks over het hoofd zie vind ik het fijn als je me er nog even op attendeert.
Wat voor PDA + software voldoen aan mijn wensen?
Alvast bedankt!!
Hoi..